Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Televiziunile cu cele mai mari audiențe în FEBRUARIE, la nivel URBAN

Kanal D și DigiSport 1 au înregistrat cele mai mari creșteri generale de audiență în luna februarie comparativ cu ianuarie. Audiența Kanal D a crescut din cauza „Exatlon”, în timp ce ratingul general al DigiSport 1 a fost influențat de reluarea campionatului intern de fotbal.
Televiziune

În februarie, audiența Kanal D a crescut cu 43.000 de persoane, ajungând la o medie 237.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media. Kanal D rămâne a treia televiziune din urban, în urma Pro TV (425.000) și Antena 1 (264.000).

Ratingul general al Pro TV a crescut cu 12.000 de persoane în urban față de ianuarie.

DigiSport 1 a profitat (natural) de reluarea campionatului intern de fotbal, dar și de difuzarea meciurilor de tenis feminin din circuitul WTA. Astfel, ratingul stației a atins o medie 47.000 de orășeni pe minut, ocupând poziția a zecea în topul urban, înaintea televiziunilor Realitatea TV, TVR 2 și B1 TV.

VEZI AUDIENȚELE TV PE NAȚIONAL – FEBRUARIE 2018

Televiziunile ale căror audiențe au scăzut în februarie comparativ cu ianuarie: Antena 1 (-7.000), România TV (-30.000), Antena 3 (-9.000), Prima TV (-4.000), TVR 1 (-3.000), Digi24 (-1.000), TVR 2 (-4.000), B1TV (-5.000) și Antena Stars (-6.000).

Televiziuni care au înregistrat creșteri de audiență: Național TV (+3.000), Realitatea TV (3.000) și Disney Junior (2.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii