Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

ForbesForward |
|

Telekom România: „Avem încredere că autoritățile europene și naționale vor lua măsurile necesare pentru sprijinirea mediului de afaceri”

„Forbes România” invită antreprenori, manageri și companii să vorbească cum își desfășoară activitatea în această perioada dificilă, cum gestionează situația foarte fluidă, cum își tratează personalul, ce speranțe au, ce temeri și multe alte aspecte vitale.
telekom-logo

Forbes: Ce decizii de business a luat compania dvs de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

Telekom România: Telekom Romania acționează responsabil și adoptă măsuri proactive pentru a-și proteja angajații, clienții și partenerii. Compania a simplificat programul Work from Home, astfel încât angajații al căror tip de activitate și structura echipei o permit, să lucreze de acasă.

În același timp, Telekom Romania menține o comunicare constantă cu angajații în privința măsurilor necesare pentru prevenirea răspândirii COVID-19, punând la dispoziția acestora și o linie specială de informare, Dispeceratul Telekom.

În toate spațiile în care Telekom Romania își desfășoară activitatea au fost sporite măsurile de igienă și implementate măsuri pentru limitarea interacțiunii. De asemenea, prin campanii de informare, clienții sunt încurajați să respecte măsurile de protecție, iar cei aflați la domiciliu sunt sfătuiți să utilizeze serviciile digitale puse la dispoziție de companie.

Călătoriile de business au fost suspendate, iar pentru desfășurarea în bune condiții a activității a fost adoptată comunicarea digitală (webex, teleconferinta etc.).

Telekom Romania va continua să implementeze toate măsurile posibile pentru protejarea angajaților și pentru furnizarea serviciilor de telecomunicații în parametri normali.

Forbes: Care sunt măsurile pe care compania dvs le-a luat în sprijinul angajaților de la izbucnirea epidemiei de coronavirus?

Telekom România: Telekom Romania acționează responsabil și adoptă măsuri proactive pentru a-și proteja angajații, clienții și partenerii, asigurând în același timp furnizarea serviciilor de telecomunicații în parametri normali. Compania a simplificat programul Work from Home, astfel încât angajații al căror tip de activitate și structura echipei o permit, să lucreze de acasă.

În toate spațiile în care Telekom Romania își desfășoară activitatea au fost sporite măsurile de igienă și implementate campanii de informare pentru limitarea interacțiunii, în scopul prevenirii răspândirii COVID-19: clienții sunt rugați să păstreze cel puțin 1 m distanță în raport cu persoanele din jur; să evite operațiunile cu numerar și să opteze pentru plata cu cardul bancar sau cu telefonul mobil; să se spele des pe mâini cu apă și săpun, cel puțin 20 de secunde, și să nu-și atingă fața cu mâinile neigienizate.

Forbes: Care ar fi măsurile guvernamentale ce ar trebui luate în următoarea perioada de timp pentru atenua efectele negative ale coronavirusului asupra activității din sectorul în care activați.

Telekom România: În acest moment, toate eforturile trebuie să fie concentrate pe prevenirea răspândirii acestui virus și protejarea populației, sprijinind totodată mediul economic pentru a nu se prăbuși. Avem încredere că autoritățile europene și naționale vor lua măsurile necesare pentru sprijinirea mediului de afaceri.

Forbes: Care sunt scenariile posibile pe care le vedeți pentru business-ul dvs dacă epidemia continuă și/sau ia amploare? Dar pentru intreaga economie românească?

Telekom România: Ca în orice alt domeniu de activitate, cea mai mare provocare este reprezentată de adaptarea rapidă, pentru a ne proteja angajații, partenerii și clienții, dar, în același timp, pentru a furniza servicii la un nivel optim.

Trecerea de la comunicarea directă la instrumentele digitale pe scară largă implică necesitatea de a ne adapta, colabora și furniza performanță la nivelul maxim posibil în circumstanțele actuale. Telekom Romania şi-a simplificat portofoliul de servicii şi a lansat o serie de iniţiative care să îmbunătăţească experienţa clienţilor, cu accent pe interacţiunea digitală.

Telekom Romania a încurajat și încurajează adoptarea aplicației de management al contului, MyAccount, pentru gestionarea mai ușoară a contului și a serviciilor utilizate, inclusiv pentru plata acestora online. În plus, conform datelor interne, în al patrulea trimestru al anului trecut, peste 92% dintre întrebările și solicitările clienților transmise în Call Center au fost soluționate de către agenții Telekom de la primul apel.

Forbes: Cum credeti ca ati putea ajuta comunitatea – sociala si/sau de business?
Telekom România: „Fundația Telekom Romania s-a alăturat campaniei de informare realizată de Crucea Roșie Română pentru prevenirea contaminării populației cu noul Coronavirus. Astfel, Fundația Telekom Romania a donat pachete complete de comunicare (telefoane mobile și SIM-uri prepay), care vor fi utilizate pentru monitorizarea telefonică a stării de sănătate a persoanelor aflate în carantină sau izolare.

Totodată, Telekom Romania a deschis 3 numere de donații SMS în regim de urgență (8825, 8826 și 8827), prin intermediul platformei www.donatie.ro, pentru asociații non-profit din România. Fondurile colectate de aceste asociații vor fi direcționa prin intermediul rețelelor de telefonie mobile către necesități medicale și sociale identificate în parteneriat cu autoritățile relevante, în contextul Covid-19.

În ceea ce privește mediul de business, Telekom Romania este alături de mediul antreprenorial și oferă soluțiile “Continuitatea afacerii”. Acestea constau în reducere 100%, pentru o perioadă de 3 luni, pentru conectivitate mobilă nelimitată, voce și net 4G, precum și pentru achiziționarea unui pachet dedicat de licențe Norton Security Online, ce asigură atât securitatea dispozitivelor mobile, cât și a celor fixe, la alegerea clientului.

De asemenea, Telekom Romania susține educația digitală, prin pachete dezvoltate special pentru instituțiile de învățământ, cărora le le oferă gratuit până la finalul anului internet 4G și licente în platforma de management educațional Adservio.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii