Cautare




, Forbes Staff

Leadership |
|

Telekom Romania anunță majorarea prețurilor începând cu 1 martie. Clienții pot renunța unilateral la contracte

Telekom Romania a anunțat majorarea prețurilor cu 2 lei pentru clienții rezidențiali, începând cu data de 1 martie 2020.
 aboneaza-te
telekom shutterstock_719314423

„În contextul creșterii costurilor legate de furnizarea serviciilor de comunicații, precum și pentru a asigura în continuare viabilitatea economică, compania Telekom Romania este nevoită să modifice condițiile de furnizare a serviciilor de comunicații electronice și să majoreze o parte din tarifele serviciilor de comunicații din portofoliul său. Această modificare este influențată și de creșterea costurilor în toate sectoarele de business, în peisajul economic actual”, conform companiei.

Aceasta este cea de-a treia scumpire pe care furnizorul telecom o aplică într-un an clienților săi. Prețul pentru fiecare serviciu fix (internet, TV și voce) și pentru fiecare abonament mobil va fi majorat cu 2 lei (TVA inclus), adică 0,42 de euro (TVA inclus).

„Toți clienții rezidențiali vor fi informați cu privire la aceste modificări, atât prin canale de informare electronice, cât și prin intermediul notificărilor transmise prin serviciile de curierat. Această ajustare nu se aplică prețurilor pentru echipamentele contractate, terminalele sau echipamentele fixe închiriate. De asemenea, majorarea nu se aplică serviciului de telefonie fixă, în cazul în care acesta este singurul tip de serviciu contractat de la Telekom Romania. Totodată, clienții companii vor fi informați prin intermediul notificărilor scrise de schimbări aferente contractelor de furnizare a serviciilor de comunicații electronice încheiate cu Telekom Romania”, adaugă reprezentanții companiei.

Totuși, clienții pot renunța în mod unilateral la contract dacă nu sunt de acord cu majorarea prețurilor.

”Clienții au dreptul legal de a rezilia contractul unilateral în termen de 30 de zile de la primirea notificării, fără a plăti penalități, conform contractului încheiat cu Telekom Romania și a legilor în vigoare. Denunțarea unilaterală a contractului se poate face prin notificare scrisă, transmisă către Telekom Romania Communications S.A. la sediul din București, Piața Presei Libere nr. 3-5, Clădirea City Gate, Turnul de Nord, Etajele 7-18, sector 1, cod poștal 013702 sau la Drumul Taberei, nr. 41-43, etaj 3, sector 6, cod poștal 06136, au mai spus reprezentanții Telekom.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și Cosmote România.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii