Cu un aspect young, dar confortabil, cu un design inovativ, dar primitor, concept store-ul are la bază o strategie inedită de customer experience. „Obiectivul nostru a fost acela de a crea o experiență de magazin dinamică și modernă. În același timp, noua imagine este un refresh oferit brandului, lucru care se va reflecta asupra experiențelor de cumpărare ale clienților Teilor”, declară Florin Enache, Owner Teilor.
Lansarea noului concept de magazin semnifică trecerea către o nouă filozofie, mai dinamică și fresh, în care interacțiunea cu brandul se transformă într-o călătorie autentică spre luxul relaxat.
La amenajarea noului magazin au fost folosite materiale de înaltă calitate și texturi fine, iar unitățile de expunere prezintă produsele într-un mod original. Accentele de culoare, precum alama satinată și portocaliul arămiu, sunt încorporate cu măiestrie în conceptul de ansamblu. „Am conceput o experiență care încurajează petrecerea timpului în magazin și include detalii care îi fac pe vizitatori să se simtă cu adevărat speciali”, afirmă arhitectul Eda Güney.
Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața din România și mai mult de 50 de magazine brick & mortar, atât în țară, cât și în străinătate (Polonia și Bulgaria), Teilor este unicul retailer autohton specializat exclusiv pe bijuterii din aur, diamante și pietre prețioase autentice.