
Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive vizează creșterea numărului de angajați în București și Chișinău cu până la 60%, anul acesta, la aproximativ 80. Creșterea echipei este direct proporțională cu extinderea portofoliului de clienți. Compania vizează o prezență mai mare pe piața de software internațională, în 2023, prin extinderea portofoliului de clienți în SUA și în Europa.
TARA Interactive a bugetat investiții de aproximativ 100.000 de euro în dezvoltarea angajaților în 2023. „Am stabilit, pentru anul acesta, programe de formare, training și dezvoltare, atât cu formatori externi, cât și un program intern de creștere dedicat angajaților actuali și viitori. Am alocat în această direcție de dezvoltare 60.000 de euro, investiție destinată tuturor angajaților, în funcție de rolurile acestora în companie. Investiția poate varia în funcție de evoluția acestor programe, însă suntem pregătiți să creștem bugetul cu 50%”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.
Anul trecut, TARA Interactive a întreprins un proces de audit, desfășurat în cadrul proiectului Cercetare Națională, de către Human Synergistics România, în urma căruia a obținut un scor foarte bun, clasându-se în primele 10% dintre mediile de lucru cele mai constructive din România, ceea ce presupune un mediu extrem de propice pentru cei care își doresc să se dezvolte și să crească atât profesional, cât și personal.
Compania a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de peste 1 milion de euro, în creștere cu aproximativ 20% față de anul anterior, și estimează, pentru anul acesta o creștere organică a business-ului cu peste 60%, pe fondul cererii mai mari pe zona de digitalizare și nevoii de automatizare a companiilor.