Compania românească de dezvoltare de software TARA Interactive se extinde în Germania și Danemarca și începe campanii de promovare a serviciilor în alte trei țări, respectiv în Elveția, Olanda și Canada. Demersul se înscrie în strategia de extindere internațională și are loc pe fondul creșterii nevoii de digitalizare a companiilor și de eficientizare a cheltuielilor.
„Dacă acum câțiva ani aveam clienți doar în afară, obiectivul curent este să ne extindem atât internațional, cât și în România, unde nevoia de digitalizare a companiilor este tot mai mare”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.
TARA Interactive dezvoltă proiecte în SUA, Germania și Danemarca, România și Republica Moldova, iar 70% din cifra de afaceri realizată în afara țării.
Strategia de extindere la nivel internațional vizează și deschiderea de birouri locale în Olanda și Germania.
Compania desfășoară proiecte internaționale în domenii precum fintech, sport, consultanță, transport, logistică, e-commerce și retail.
Unul dintre principalele avantaje ale TARA față de firmele din țările respective este nivelul prețurilor practicate.
Dezvoltarea TARA Interactive la nivel internațional are loc concomitent cu creșterea numărului de angajați. Astfel, planurile companiei presupun creșterea echipei la 70 de angajați până la finalul anului. Compania are în prezent are 50 de angajați în București și Chișinău.