FacebookTwitterLinkedIn

„Dacă până acum comerțul însemna închirierea și amenajarea unui spațiu operat de către o echipă de oameni și încărcat cu stocuri de produse, putem spune că azi, datorită tehnologiei, putem deschide puncte de prezență și/sau oferi servicii adiționale în formule mult mai compacte, scalabile și flexibile. La fel cum comerțul online a extins afacerile în ultimii 15 ani, la fel putem spune că, de acum, punctele de vânzare de tip kiosk sau self-service vor crește vânzările la costuri mult mai mici”, spune Daniel Nicolescu, CEO Symphopay.

„La fel ca oricare dintre activitățile economice, comerțul se află în fața unor provocări deosebite în această perioadă. Minimizarea interacțiunii cu clientul coroborată cu asigurarea unei experiențe complete de cumpărare cu posibilitatea extinderii serviciilor și produselor oferite vor sprijini companiile din retail să se poziționeze mai bine în relația cu cei pe care îi deservesc. Prin eforturile de inovare, echipa Kapsch a construit o soluție care împreună cu platforma Symphopay sporește calitatea interacțiunii dintre cumpărători și comercianți,” a declarat Liviu Bozga, Director General Kapsch România.

Parteneriatul dintre Symphopay și Kapsch pune laolaltă competențele celor două companii în serviciile de integrare a proceselor de plată pentru a veni cu soluții inovative de susținere a comercianților în eforturile de menținere a relației cu clienții lor.

Astfel, terminalele de plată propuse de Kapsch sunt integrate funcțional cu platforma Symphopay, beneficiind și de flexibilitatea sistemului de operare Android care adaugă în plus un ecran touchscreen și extinde astfel funcționalitățile legate de operarea vânzărilor, fiind astfel pregătite să răspundă unor multitudini de nevoi de servicii în regim self-service.

Soluțiile de plată multi-bancă, self-service, self-check-out Symphopay și-au dovedit eficacitatea în showroom-urile eMAG, acolo unde, în colaborare cu Banca Transilvania și Alpha Bank, pentru clienții care optează pentru utilizarea automatelor Priority Pay timpul de efectuare a plății și obținere a dispoziției de ridicare a produselor s-a micșorat la o medie de 20 de secunde. Astfel, aceștia au posibilitatea de a intra în posesia produselor comandate mai repede, fără a mai aștepta la casierie.

Fondată în 2015 de către o echipă cu experiență de peste 15 ani în industria plăților, compania  Symphopay dezvoltă o platformă de integrare a plăților si programelor de loialitate pentru bănci și comercianți. Soluția este certificată de către Visa și MasterCard și este conformă cu standardul de securitate PCI-DSS. Symphopay a primit investiții de peste 1,2 milioane euro în două runde de finanțare conduse de GECAD Ventures și Early Game Ventures. Printre companiile ce folosesc soluția Symphopay se numără FAN Courier, Intersport și eMAG.

Kapsch România este subsidiară a Kapsch BusinessCom (KBC), companie din Grupul Kapsch. KBC a generat venituri de aproximativ 380 milioane EUR în anul fiscal 2018/2019, contribuind la cifra de afaceri de peste 1 miliard EUR a Grupului. Prin creștere organică și achiziții, Kapsch România are acum peste 100 de specialiști orientați spre livrarea de soluții și servicii IT profesionale organizațiilor ce activează în sectoarele financiar-bancar, utilități, petrol și gaze, telecomunicații, retail, precum și în sectorul public. Compania a încheiat parteneriate strategice cu furnizori de talie mondială de aplicații și soluții în domeniul tehnologiei informațiilor și al comunicațiilor, având astfel flexibilitatea de a oferi clienților săi soluții și servicii IT personalizate de ultimă generație, în dorința de a le sprijini eforturile de atingere a obiectivelor de business.