![](https://www.forbes.ro/wp-content/uploads/2022/07/Cristian-Huzau-Country-Manager-Gi-Group-Romania-e1657868377251.jpg)
Dacă în alți ani tema principală a PROIECTULUI EDITORIAL SPECIAL AL FORBES ROMÂNIA SUMMER PLANS viza obiceiurile și destinațiile de vacanță, anul acesta i-am provocat pe cei mai importanți manageri și antreprenori să răspundă unui scurt chestionar într-un moment complicat din punct de vedere economic și social, deși pentru cei mai mulți dintre noi ar fi trebuit să fie o așteptată revenire la (noua) normalitate.
Va intra afacerea Dvs. în vacanță în această perioadă? Sau nu mai este vremea de „vacanțe” în contextul geopolitic, economic și social în care ne aflăm?
Sectorul resurselor umane este un domeniu extrem de dinamic, iar sprijinul pe care îl acordăm companiilor prin plasarea de personal reprezintă o preocupare permanentă la nivel de Grup. De aceea, putem spune că în domeniul nostru de activitate nu există noțiunea de vacanță, iar acest lucru nu poate fi decât unul pozitiv. Suntem pregătiți să oferim sprijin clienților în orice moment și să le acordăm suportul nostru pe durata întregului proces de angajare a personalului. În ultimii ani, am observat că tot mai mulți angajați care activau în domenii precum HoReCa sau construcții s-au reprofilat și au ales să plece în străinătate de teama instabilității. Acum, deși în continuare există o lipsă de predictibilitate, îndeosebi cauzată de conflictul din Ucraina, lipsa de candidați este un fenomen care se accentuează tot mai mult în România. Prin urmare, chiar dacă încurajăm echipa să se bucure de vacanță și să petreacă timp prețios alături de prieteni și familie, în zona noastră de business activitatea nu se oprește niciodată.
Cele mai întâlnite teme în discuțiile pe care redactorii Forbes România le-au avut de-a lungul acestui an au vizat creșterea inflației, războiul din Ucraina, pandemia, problemele din lanțurile de aprovizionare, lipsa forței de muncă, creșterea explozivă a prețurilor la utilități. Care sunt preocupările Dvs. în următoarea perioadă?
Războiul din Ucraina și pandemia au generat o lipsa de predictibilitate atât în majoritatea domeniilor de activitate cât și în economie. Identitatea Gi Group Holding se conturează în jurul a 3 valori foarte bine înrădăcinate în cultura organizațională și anume: încrederea, eficiența fiecărei zile de lucru și grija față de clienți, valori care stau la baza ADN-ului business-ului nostru. Astfel, în funcție de modul în care evoluează piața, ne adaptăm rapid atât acțiunile noastre cât și modul de utilizare a resurselor care asigură reziliența necesară în cazul unor schimbări neașteptate. Gi Group lucrează cu și pentru oameni, iar evoluția și trendurile de pe piața locală se află permanent în atenția noastră, astfel încât să putem gestiona în mod eficient resursele umane, indiferent de localizarea acestora. Astăzi, preocuparea Gi Group este să reuşească să ofere servicii de sprijin pentru angajaţi, având grijă de bunăstarea lor fizică și psihică, investind în dezvoltarea abilităților și construind relații profesionale și de leadership.
Ce vă îngrijorează, pentru perioada următoare, în domeniul/sectorul în care activați?
Categoric, experiența pandemiei a însemnat pentru noi o resetare și cred că lucrul cu oamenii s-a schimbat radical. Acum, suntem mult mai încrezători că putem depăși aceste provocări și suntem convinși că putem găsi soluții chiar și în cele mai neașteptate situații. De aceea, nu aș vorbi despre o îngrijorare, ci mai degrabă aș spune că suntem preocupați de activitatea economică a țării care poate impacta sectorul în care activăm.
Cum arată planurile Dvs. de business pentru finalul acestui an? Dar pentru 2023?
Perspectivele de business pe care Gi Group Holding le are în acest moment sunt consolidarea poziției pe piețele în care avem deja o prezență puternică și accelerarea dezvoltării pe piețele cu potențial mare de creștere.
De asemenea, principalul obiectiv este să ne consolidăm poziția de lider mondial și angajator de top al companiei în sectorul de resurse umane și să generăm plusvaloare conceptului ”More than work”. Pe termen mediu și lung ne orientăm spre segmentul de personal calificat prin dezvoltarea relațiilor la nivel corporate.