FacebookTwitterLinkedIn

Un studiu realizat de furnizorul de abonamente de fitness SanoPass, parte a grupului MedLife, privind comportamentul de fitness al românilor, arată o scădere de aproximativ 20% a activității fizice în timpul verii, vârful sezonalității fiind înregistrat în lunile ianuarie, februarie și martie.

SanoPass a observat o creștere a interesului din partea companiilor de a le oferi angajaților lor abonamente de fitness sau alte facilități legate de activitatea fizică ca beneficii în cadrul pachetului extrasalarial. 

Principalele orașe în materie de cerere a serviciilor de fitness rămân București, Cluj, Brașov, Craiova și Iași, românii fiind dispuși să investească în sport un buget mediu lunar de 190 de lei.

„Cifrele din portofoliul nostru arată că Brașovul este un oraș în care oamenii consumă servicii de fitness peste media națională, înregistrând aproximativ 10 intrări în medie per abonat versus 7,5 – 8 la nivel național”, a subliniat Andrei Vasile, fondatorul SanoPass by MedLife.

SanoPass by Medlife este un furnizor de abonamente de fitness, cu o rețea de aproape 400 de săli de fitness partenere. Compania a fost achiziționată în 2022 de către MedLife, iar anul trecut a obținut o cifră de afaceri de circa 8 milioane de lei, o creștere de aproape 400%.