Cautare




, Staff

Tech |
|

Studiu Champaigns: Vara, vânzările de articole fashion scad cu 25-30%

Sezonul cald presupune noi provocări pentru retailerii din zona de fashion și lifestyle, pe fondul apetitului crescut al consumatorilor pentru călătorii și diminuarea interesului pentru îmbrăcăminte și accesorii.
fashion online shutterstock_376175107

În timpul verii, vânzările pe nișa de fashion & lifestyle tind să scadă cu 25-30%, dat fiind faptul că românii preferă să investească în vacanțe, arată o analiză realizată de Champaigns, agenție de performance marketing dedicată magazinelor online de fashion și lifestyle.

Pentru a preveni această diminuare a volumului de vânzări, magazinele online vin cu reduceri semnificative și campanii lansate încă din primele zile de vară. O parte din magazinele online de pe această nișă mizează pe o diversificare a gamei de produse în sezonul cald, pentru a menține interesul consumatorilor. Efectele eforturilor de adaptare la comportamentul consumatorilor se văd: deși vânzările scad comparativ cu sezonul rece, se remarcă o creștere de până la 50% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

În această perioadă, în topul preferințelor din coșul de cumpărături al românilor se află rochiile, sandalele, espadrilele și papucii. Liderii cumpărăturilor online sunt femeile cu vârste curprinse între 30-50 de ani. Valoarea coșului de cumpărături este estimată la 250 de lei.

Cea mai mare creștere este remarcată la nivelul comenzilor venite de pe dispozitivele mobile. Dacă în primăvară, 85% din comenzile clienților din portofoliul Champaigns au venit de pe mobil, în luna iunie un client al agenției a atins performanța de 94% comenzi efectuate astfel.

,,Pentru a face față acestei perioade în care entuziasmul pentru zona de fashion este diminuat, magazinele online ar trebui să se asigure că propun campanii de reduceri care să atragă interesul consumatorilor. Campaniile pe Facebook sunt cele mai eficiente în această perioadă, pentru că ajung mult mai ușor la utilizatori. În plus, costul pe conversie este mai mic. Și Instagram devine un canal bun pentru fashion, atingând pragul de un milion de utilizatori în România, care sunt tot mai activi. Am început să testăm funcția de Tag Product, care generează din ce în ce mai mult trafic”, a precizat Adelina Oprea, fondator Champaigns.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii