Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Tech |
|

Studiu: 95% din proiectele de inovare eșuează înainte de a fi lansate

Un studiu comandat de Kaspersky relevă faptul că cea mai mare parte a proiectelor de inovare plănuite de către companiile globale eşuează înainte de a fi lansate.
 aboneaza-te
shutterstock_672937012

Esti concluzia a 95% dintre managerii departamentelor de specialitate, care susțin că peste o treime (36%) dintre aceste inovaţii nu trec de etapa de dezvoltare, notează Agerpres.

“Deseori, produsele noi dezvoltate de companii nu reuşesc să aibă succes. Consola de jocuri Virtual Boy de la Nintendo care a fost concepută pentru a integra VR şi fitness tracker-ul de la Nike FuelBand sunt ambele exemple ale unor nume sonore. După cum a arătat experienţa General Electric (GE), nici transformarea proceselor interne nu are întotdeauna rezultatele dorite. Cu toate acestea, eşecul produselor deja lansate este doar vârful aisbergului”, menţionează experţii.

Conform cercetării, etapa de dezvoltare a unui proiect inovativ este considerată a fi cea mai dificilă pe tot parcursul “ciclului de viaţă al inovaţiei”, acest lucru fiind confirmat de către o treime dintre respondenţi (36%), pe baza experienţei lor.

De asemenea, 19% dintre cei chestionaţi sunt de acord cu faptul că principalul motiv al inovaţiilor fără succes este reprezentat de lipsa unui plan şi a unei structuri clare.

Kaspersky a delegat, în vara acestui an, Savanta, o agenţie independentă de cercetare a pieţei,să exploreze o serie de domenii în ceea ce priveşte inovaţia corporativă. În acest sens, 304 factori de decizie cu experienţă în inovaţie, care lucrează în Europa, MEA, APAC, LATAM, America de Nord şi CSI au fost chestionaţi online în luna iulie 2020.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii