Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Tech |
|

#StopHateForProfit: Ford pune pauză publicității pe Facebook

Mișcarea anti-Facebook #StopHateForProfit câștigă tot mai mulți adepți din rândul marilor companii. Reprezentanții Ford au anunțat că își opresc temporar publicitatea pe Facebook în semn de protest față de politica permisivă a rețelei sociale privind discursurile care incită la ură.
 aboneaza-te
facebook stophateforprofit

„Conținutul de pe platformele sociale care incită la ură, violență și injustiție rasială trebuie eliminat” a declarat Said Deep, purtătorul de cuvânt Ford, pentru NPR. Ford este angajat activ în inițiativele Asociației Naționale a Publicitarilor din Statele Unite de creștere a „responsabilității, transparenței și politicilor de monitorizare pentru un ecosistem digital curat” a mai spus Deep.

Ford va pune stop campaniei de publicitate pe Facebook timp de 30 de zile, în luna iulie, după anunțuri similare făcute de branduri mari, precum Unilever, Coca-Cola și mai recent de Starbucks.

PepsiCo, a 2-a cea mai mare companie din lume din industria alimentară și a băuturilor, ar urma să facă un anunț oficial în acest sens în zilele care urmează, relatează FoxBusiness, citând surse din interiorul companiei. Potrivit acelorași surse, Pepsi, care cheltuie anual 2,6  mld. de dolari pe publicitate și campanii de promovare, ar avea în plan un boicot de 60 de zile, în iulie și august.

Facebook, care deține și Instagram, a fost ținta unor critici dure în ultima perioadă. Zuckerberg a fost acuzat de pasivitate și îngăduință în ceea ce privește postările extremiste al președintelui Trump. Forțat de societatea civilă și boicotul marilor advertiseri, Zuckerberg a reacționat zilele trecute spunând că Facebook va marca acele postări care încalcă politica de conținut a platformei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii