FacebookTwitterLinkedIn

Starbucks a lansat în Italia o nouă băutură, cafea amestecată cu ulei de măsline, ca alternativă la clasicul espresso saucappuccino. Așa-numitul “Oleato” este făcut cu cafea arabica “infuzată cu o linguriță de Partanna – ulei de măsline extra virgin presat la rece”, spune o declarație a celui mai mare lanț de cafea din lume, Starbucks. Prețul unei astfel de băuturi este între 4.5 euro și 6.5 euro, în funcție de mărimea recipientului comandat. Noul produs este deja bine primit de tinerii băutori de cafea care cumpără din centrul orașului Milano, unde se află magazinul-flagship Starbucks care a lansat această băutură. 

Fondatorul companiei, Howard Schultz, care a spus că o călătorie a sa la Milano în 1983 l-a inspirat să exporte obiceiurile de consum de cafea italiene în Statele Unite, a descris Oleato drept “noua revoluție a consumului de cafea”, potrivit Reuters.

“Oleato” a debutat în diverse forme, inclusiv de caffe latte, de cafea cu suc de lămâie și chiar un “Espresso Martini”, făcut cu vodcă și sirop de vanilie. Noile băuturi vor fi lansate ulterior în “piețe anume selectate din lume”, începând cu sudul Californiei (în primăvara aceasta) și apoi în Japonia, în Orientul Mijlociu și în Marea Britanie. 

Compania americană a fost fondată în 1971 în Seattle și are acum aproape 36,000 de magazine în întreaga lume. În Italia funcționează din 2018, însă cu doar 23 de cafenele într-o țară de 59 de milioane de oameni care beau cafea aproape la fiecare colț de stradă.