FacebookTwitterLinkedIn

Locul II a fost ocupat de Synetiq, aplicaţie care oferă business-urilor detalii despre impactul emoțional pe care materialul lor de marketing îl are asupra clienților.

Premiul “IXIA Innovation Award” a fost câştigat de Wyliodrin, startup care propune e metodă simplă de dezvoltare web pentru servicii încorporate, iar premiul pentru cel mai bun pitch a fost câștigat de Data Maid, instrument pentru crearea şi publicarea de conţinut media, care se adresează blogurilor și principalelor platforme media.

Echipele finaliste au primite premii cash în valoare totală de 20.000 de dolari, marele premiul fiind în valoare de 10.000 de dolari, premiul “IXIA Innovation Award” în valoare de 5.000 de dolari, premiul II în valoare de 3.000 de dolari, iar premiul pentru cel mai bun pitch a fost în valoare de 2.000 de dolari.

Câştigătorii competiţiei au fost anunţaţi recent pe scena principală a How to Web, cel mai important eveniment dedicat inovaţiei şi tehnologiei din regiune care s-a desfăşurat la Bucureşti pe 20 şi 21 noiembrie.

Organizat în cadrul How to Web, Startup Spotlight a adus împreună cele mai bune startup-uri early stage din Europa Centrală şi de Est. Pe parcursul celor patru zile ale programului, echipele finaliste au participat la workshop-uri practice, sesiuni de mentorat şi întâlniri 1 la 1 cu investitori şi reprezentanţi ai acceleratoarelor din întreaga lume.

Prima zi a Startup Spotlight a început cu prezentările echipelor selecţionat în concurs, iar la finalul acesteia cele mai bune 8 startup-uri au fost selecţionate pentru a-şi prezenta produsul pe scena principală a How to Web în faţa întregii audienţe a conferinţei. Finaliştii concursului de prezentări au fost: Appticles (o platformă de distribuţie a conţinutului mobile), DataMate (instrument pentru crearea şi publicarea conţinutului media variat), DaisyPi (soluţie de monitorizare a caselor care utilizează Raspberry Pi), Synetiq (aplicaţie care oferă informaţii utile despre clienţi), SmartHand (mână mioelectrică avansată pentru persoanele cu dizabilităţi), Spot the Number (dezvoltator de jocuri sociale unice), Squirrly (instrument de content marketing care permite optimizarea şi măsurarea rezultatelor) şi Zzzzapp (platformă care permite afacerilor să adreseze şi să monetizeze clienţii captivi de pe propriile site-uri).

Startup-urile au fost evaluate de experţi în domeniu precum Paul Ford (Vice-Preşedinte Softlayer, US), Radu Georgescu (antreprenor în serie şi investitor de tip angel), Mike Butcher (Senior Editor TechCrunch), Daniel Lynch (Managing Partner 3TS) sau Teodor Ceauşu (Country Manager IXIA Romania). Juriul a evaluat finaliştii luând în considerare echipa şi experienţa acesteia, dimensiunea şi tendinţele pieţei, validarea cu potenţialii clienţi, tracţiunea, costul de achiziţie al clienţilor, scalabilitatea şi fezabilitatea ideii.

Startup Spotlight se încheie oficial vineri, 22 noiembrie, cu o sesiune de open hours în cadrul căreia cele 32 de echipe participante se vor întâlni cu investitori şi reprezentanţi ai acceleratoarelor şi vor avea astfel ocazia să exploreze diferite oportunităţi pe care le pot accesa şi să discute detalii despre posibile modalităţi de colaborare.