FacebookTwitterLinkedIn

Urmând o tendință emergentă printre mărcile de lux de îngrijire a pielii, Sisley a deschis un nou centru spa în Statele Unite. Care să fie secretul acestei mișcări la care branduri ca Dior, Guerlain, Armani și mulți alții au apelat în ultima vreme?

Sisley este un brand francez de produse cosmetice, parfumuri, îmbrăcăminte și accesorii, fondat în 1976 de Hubert și Isabelle d’Ornano. Marca este cunoscută pentru utilizarea extractelor naturale de plante în produsele sale de îngrijire a pielii și pentru campaniile sale publicitare inovatoare.

Sisley face parte din grupul Benetton din 1984, dar funcționează independent. Marca are o prezență globală extinsă, cu peste 4000 de puncte de vânzare în 95 de țări. Sisley este distribuit în peste 100 de țări din întreaga lume, Florida și este vândut și prin Neiman Marcus, Nordstrom și Bloomingdale’s. Ceva mai timid, brandul s-a extins și pe piața de wellbeing, cu cele câteva centre spa de sine stătătoare, care funcționează sub numele mărcii. De asemenea, brandul colaborează nu o mulțime de spa-uri partenere din toată lumea, care oferă tratamente folosind produsele lor.

Situate în locații urbane, paradisuri bucolice sau pe plaje însorite, spa-urile Sisley oferă o experiență atemporală atât pentru corp, cât și pentru minte. Sisley-Paris operează alte spa-uri emblematice de sine stătătoare, prima locație fiind deschisă la Paris în februarie 2017, urmată de spa-uri în Milano, Bruxelles, Lyon și Bordeaux. Și fie că se află la Saint Tropez, Monaco sau Baux, centrele de wellness sintetizează spiritul mărcii și inovația în materie de formule de îngrijire.

Cea mai recentă dintre oazele de relaxare ale brandului s-a deschis anul trecut în SUA, în Meatpacking District din New York City, în locul fostului boutique de pe Bleecker Street. „Scopul Sisley-Paris Maisons a rămas în mare parte același de la deschiderea primei „maison” în 2017. Fiecare Maison Sisley este concepută pentru a reflecta spiritul mărcii și inspirația artistică și culturală a familiei fondatoare d’Ornano”, a spus Martin Bizouard, director general Sisley-Paris SUA.

„În general, buticurile noastre fizice și casa ne consolidează prezența și imaginea în SUA și sunt completări cheie la rețeaua noastră de distribuție exclusivă. Ne aflăm într-o industrie în care produsele trebuie experimentate, simțite, atinse și mirosite, însoțite sfaturi de îngrijire personalizate.”

Centrul spa de 2.675 de metri pătrați oferă trei săli de tratament, plus o zonă pentru coafură și tratamente, cu intrare separată. Cu acest „aranjament” vânzările de produse de îngrijire a părului ale mărcii sunt de așteptat să crească cu peste 50% în 2023, comparativ cu 2022.

Datorită acestor „extensii” ale brandului, s-au observat tendințe de vânzări în creștere în ceea ce privește machiajul, care a cunoscut o renaștere puternică a vânzărilor în 2023. Înainte de 2020, machiajul reprezenta 20% din vânzările Sisley-Paris, dar acum este aproape de 30%, a declarat marca.

Sisley-Paris nu este singurul brand de lux de îngrijire a pielii care a deschis un centru spa de tip boutique independent. Cel mai recent, Augustinus Bader a deschis un Skin Lab la magazinul de lux The Weber în martie, după o locație din Londra în februarie. Din 2019, și mărcile Dr. Barbara Sturm și Biologique Recherche și-au deschis și propriile spa-uri.

De asemenea, Dior și-a extins rețeaua de spa-uri cu noi inaugurări în branșă, la Hotel du Cap Eden Roc din Antibe și Plaza Athené din Paris, iar Guerlain își răsfață clienții în spa-urile din cadrul Cheval Blanc. De asemenea, Bulgari Hotels & Resorts includ un spa al mărcii în fiecare dintre hotelurile mărcii.