FacebookTwitterLinkedIn

Simplify, ecosistem de business pentru magazinele online, parte din grupul KLG Europe, își extinde operațiunile logistice prin inaugurarea unui nou centru de e-fufillment la Cluj.

Noua locație se întinde pe o suprafață de 1.500 mp și a fost deschisă în urma unei investiții de 40.000 de euro.

“Astfel, clienții beneficiază de servicii integrate pentru tot lanțul logistic, de la orice tip de transport pentru aprovizionare, recepția produselor, depozitare, ambalare și etichetare, până la acces la recepția produselor returnate”, arată reprezentanții.

Simplify, soluție bazată pe integrarea tehnologiei și a fluxurilor operaționale, procesează, în prezent, peste 30.000 comenzi pe lună, înregistrând o creștere de 55%, față de aceeași perioadă a anului trecut. 

„Ne bucurăm să avem clienți care și-au triplat volumele față de aceeași perioada a anului trecut, și totodată, anticipăm că vom încheia acest an cu o creștere de 20% a cifrei de afaceri. De aceea, ne dorim să continuăm creșterea și diversificarea serviciilor în linie cu investițiile strategice ale companiei din ultimul an, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor acestora. Astfel, dezvoltarea platformei Simplify și a soluțiilor digitale integrate din depozite rămân principalele noastre priorități și în perioada următoare”, a declarat Carmen Vasilescu, Logistics Director. 

De asemenea, în urma unei investiții de aproximativ 500.000 de euro, compania continuă dezvoltarea soluției de integrare a serviciilor de supply chain, “pentru a le putea oferi clienților acces facil la informații”. 

Pentru 2022, compania vizează o serie de achiziții și schimbări pentru platforma Simplify: “Urmează să fie reorganizată zona depozitului și să fie implementate noi sisteme de automatizare a proceselor, cum ar fi achiziționarea unor conveioare și a unui lift pentru etajele platformei, adăugarea unor puncte de validare, precum și a altor echipamente, care să contribuie la eficientizarea proceselor de pregătire a comenzilor pentru magazinele online”.