Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Servicii financiare |
|

Sergiu Mircea, Head of Marketing and Communication Banca Transilvania: “Toți ne dorim ca aceste probleme financiare să fie pe o perioadă cât mai scurtă de timp”

Pandemia COVID-19 a provocat o schimbare în comportamentul consumatorilor și este probabil ca o parte din aceste noi obiceiuri să rămână și pe termen lung, în timp ce altele vor dispărea cu timpul.
Sergiu Mircea NIK_6273

Sergiu Mircea, Head of Marketing and Communication Banca Transilvania, spune că au fost niște schimbări destul de importante în ultimele trei luni, iar dacă unele puteau fi prevăzute, la altele nici nu se puteau gândi. Una dintre cele mai evidente schimbări este accelerarea migrației către tranzacții digitale.

În plus și anumite segmente critice din România și din alte țări și-au dovedit reziliența pe perioada pandemiei, ceea ce va induce niște modificări în atitudinea clienților față de sectoare precum retail sau bancar, pe termen lung. “Au dovedit că pot să funcționeze în condiții extreme”, spune el. Mai exact, “clientul se va uita la aceste sectoare ca la niște sectoare de care depinde”.

“Sunt niște lucruri care vor schimba industriile din toate punctele de vedere”, mai spune Sergiu Mircea.

Pe de altă parte, acesta consideră că actuala criză reprezintă un moment definitoriu atât pentru relația pe care companiile o au cu clienții, cât și pentru relația pe care o vor avea cu viitorii clienți. Mai concret, “dacă multe branduri care până acum jucau doar în categoria lor, de acum încep să joace cu alte categorii“.

Cu toate că oamenii au simțit perioada asta destul de acut, aceștia au dorit ca firmele să fie alături de ei. “Clienții noștri vor trebui să simtă că suntem alături de ei la modul real”, continuă el.

“Probabil va fi mai greu decât am crezut”, a conchis Sergiu Mircea.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii