FacebookTwitterLinkedIn

Furnizorul de suplimente alimentare Secom® Healthcare va investi în 2023 peste jumătate de milion de euro în rețeaua proprie de retail. Compania a deschis recent o nouă locație în Promenada Mall din Craiova, iar în noiembrie va mai lansa alte două locații în București și Constanța, rețeaua ajungând la 17 locații până la finalul anului. 

Dincolo de extinderea rețelei de magazine la nivel național, divizia de retail a companiei va introduce în portofoliu noi produse și servicii, iar în acest sens o parte din investițiile planificate pentru 2023 sunt direcționate și către dezvoltarea capabilităților echipei de consultanți. 

„În ultimii 10 ani, în magazinele Secom® am oferit peste 175.000 de ore de consultanță. Vom continua acest demers educativ și vom transforma treptat magazinele Secom în Wellbeing Stores, în care vom oferi un portofoliu integrat de produse și servicii superioare pentru o viață echilibrată”, spune Radu Ciurba, Business-Unit-Director Secom® Retail.   

Până în septembrie 2023, Secom® Retail a înregistrat o creștere de aproape 70% a vânzărilor online de pe e-shop-ul secom.ro, iar vânzările din magazinele fizice au crescut cu circa 25%. 

Secom® are în prezent magazine în: București (3 locații), Bacău, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Ploiești, Pitești, Sibiu, Timișoara, Arad, Oradea, Suceava și Craiova. În plus, produsele Secom® sunt comercializate pe platforma online secom.ro, în peste 8.000 de farmacii și magazine cu profil naturist la nivel național. Marca Good Routine® creată de Secom® este disponibilă pe șapte piețe internaționale (în Islanda și pe market place-uri din Amazon: Marea Britanie, Franța, Spania, Germania, Austria și Belgia).