
Cântăreața de 34 de ani colaborează cu specialiști de la Morgan Stanley și Goldman Sachs pentru a-și lista la bursă firma producătoare de lenjerie, Savage X Fenty.
În urma acestui demers, Savage X Fenty ar putea fi evaluată la trei miliarde de dolari. Brandul a fost lansat de mai puțin de cinci ani și își vinde on-line produsele, ale căror prețuri sunt plasate în zona medie.

La începutul acestui an Savage X Fenty a atras o finanțare de 125 de milioane de dolari pentru dezvoltarea rețelei de boutique-uri din SUA și susținerea planurilor de expansiune în străinătate.
Rihanna deține 30% din acțiunile Savage X Fenty, pachet evaluat la 270 de milioane de dolari. Dacă ținta de trei miliarde de dolari a ofertei publice ar fi atinsă, acțiunile Rihannei ar ajunge să valoreze 990 de milioane de dolari.
Din 2018, când a fost înființat, brandul a avut o creștere anuală de 150%, despre care specialiștii cred că nu este alimentată exclusiv de faima Rihannei. Incluziunea și puterea acordată femeilor, noțiuni pe care brandul le promovează, au atras cu siguranță atenția și efectul s-a văzut în vânzări.
În zona lenjeriei intime Rihanna are competitori puternici și la fel de celebri. În ianuarie, anul acesta, brandul SKIMS, a cărui co-fondatoare este Kim Kardashian, a obținut o finanțare de 240 de milioane de dolari, atingând o valoare de piață de 3,2 miliarde de dolari.
