Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Românii știu ce cadouri să ofere de 1 și 8 Martie

Circa 87% dintre românii din mediul urban intenționează să ofere cadouri cu ocazia sărbătorilor primăverii, potrivit studiului CAWI-Bus, realizat de Exact Cercetare și Consultanță, în februarie 2015.
Stefan Andrei, Marketing Manager Exact Cercetare si Consultanta

Chestionați în legătură cu persoanele pentru care intenționează să cumpere cadouri, bărbații au mai întâi de toate grijă de soție/parteneră (84%) și de mamă / soacră (81%). Colegele sunt luate în calcul de numai 49% dintre bărbați. Mama / soacra se regăsește pe lista priorităților și în cazul femeilor (87%), aceasta fiind urmată de prietenă (58%) și de colegă (42%).

Tinerii intenționează să ofere cadouri mamelor/soacrelor (95%), amicelor (58%), colegelor (50%) și bunicelor (45%).

Odată cu înaintarea în vârstă, scade procentul persoanelor care intenționează să ofere cadouri și se schimbă și ierarhia destinatarilor. Astfel, cei cu vârste cuprinse între 40-60 de ani intenționează să ofere un cadou mamei/soacrei în procent de 69%, soției/partenerei în procent de 59%, iar fiicei/fiicelor în procent de 56%.

Ce cadouri intentioneaza romanii sa ofere de 1 si 8 martie

Florile și mărțișoarele sunt cadourile cele mai căutate cu ocazia zilelor de 1 și 8 martie

Cu ocazia sărbătorilor primăverii, românii din mediul urban intenționează să ofere flori în procent de 89%. Pe poziția a doua se situează mărțișoarele (86%), iar pe cea de-a treia, dulciurile (71%).

Privind în continuare spre categoria dulciurilor, constatăm o orientare în procent de 80% către bomboanele de ciocolată (atât simple, cât și umplute). Pralinele sunt cele pentru care vor opta 69% dintre respondenți, în timp ce pentru tabletele de ciocolata 61%. De subliniat faptul că 1 din 3 persoane care intenționează să ofere dulciuri de 1 și 8 martie le iau în calcul pe cele făcute în casă, iar 1 din 5,  pe cele Bio.

Pralinele sunt preferate de persoanele tinere (75% /vs /58%), în timp ce bomboanele fondante de persoanele cu vârste cuprinse între 30-39 de ani (36% / vs / 26% în cazul tinerilor). Pentru batoanele de ciocolată optează mai degrabă bărbații decât femeile (30% / vs / 24%).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii