Cautare




, Contributor

Tech |
|

Rolul inteligenței artificiale în companiile B2B, cele care creează produse și servicii orientate către alte întreprinderi

Există adesea o părere greșită conform căreia inteligența artificială (AI) este aplicabilă numai întreprinderilor din spațiul B2C (afacere către consumator; este tipul de tranzacție comercială în care întreprinderile vând produse sau servicii direct consumatorilor). Se crede că, din moment ce companiile B2C au mai mulți clienți, au mai multe date de utilizat. Cu toate acestea, acest lucru nu poate fi mai departe de adevăr. AI este la fel de relevantă pentru o companie B2B („de la o afacere la alta”; companiile care creează produse și servicii orientate către alte companii) că și pentru o companie B2C. Este important că fiecare companie B2B să evalueze modalitățile prin care AI îi poate ajuta să producă produse mai bune, să ofere servicii mai bune și să îmbunătățească procesele de afaceri.

Forbes.com oferă doar câteva dintre modurile în care unele companii B2B folosesc astăzi inteligența artificială:

Produse mai bune

Unul dintre modurile în care inteligența artificială sprijină companiile B2B este de ajuta la crearea de produse mai bune. În domeniul sănătății, AI se află în spatele multor instrumente inovatoare, cum ar fi scanerul CT creat de Siemens Healthineers, care este alimentat de algoritmi AI. Acest instrument ajută radiologii cu instrucțiuni pas cu pas specifice fiecărui pacient, pentru a obține cele mai bune imagini posibile. Cu sprijinul AI, luarea deciziilor clinice poate fi mai precisă.

Servicii mai bune

Există multe companii care folosesc inteligența artificială pentru a oferi servicii mai bune clienților. La Autodesk, software-ul de design inteligent schimbă modul de proiectare și construire a lucrurilor. Prin învățarea automată, Autodesk pune la dispoziția clienților săi tehnologia de proiectare automată de producție, arhitectură, inginerie și construcții. Inteligența artificială se află, de asemenea, în spatele Salesforce Einstein, un sistem de gestionare a relației cu clienții care oferă un proces de învățare automată, capacitate de procesare a limbajului natural și analize predictive. Acest lucru poate ajuta la centralizarea serviciilor de vânzări și marketing ale companiilor.

Afaceri mai bune

Unul dintre cele mai puternice moduri în care inteligența artificială sprijină orice companie, inclusiv organizațiile B2B, este îmbunătățirea proceselor de afaceri. Companiile B2B trebuie să adopte tehnologii AI dacă doresc să rămână competitive în industriile lor. AI schimbă jocul cu procesele de afaceri din servicii de asistență, cum ar fi marketing, recrutare/ resurse umane, finanțe, producție și multe altele. În plus, automatizarea unei varietăți de sarcini în mai multe funcții ajută, de asemenea, la reducerea costurilor.

Producție

Când vine vorba de producție, inteligența artificială și învățarea automată au fost revoluționare. Totul, de la gestionarea lanțului de aprovizionare și a stocurilor până la întreținerea predictivă, a fost îmbunătățit sau a rezultat din inovațiile din industria 4.0 pentru producție. Odată cu adoptarea învățării automate, McKinsey a prezis o scădere a erorilor de predicție cu până la 50% și există economii similare de cost și timp în fiecare etapă a procesului de fabricație.

Marketing

Odată ce inteligența artificială este pusă în funcțiune în procesele de vânzare și marketing, datele de pe site-urile web, conturile de socializare și bazele de date de contact pot fi analizate pentru informațîi care ajuta la îmbunătățirea numărului de clienți potențiali generați, precum și a calității acestora. Hiper-personalizarea campaniilor de marketing posibilă datorită tehnologiei AI și învățării automate poate, de asemenea, să stimuleze rezultatele afacerii B2B, deoarece conținutul relevant poate fi livrat la momentul potrivit.

Resurse umane

Există spațiu pentru AI în resursele umane? Absolut! În timp ce funcția HR este axată pe oameni, realitatea este că AI poate ajuta la optimizarea și analiza eforturilor HR la fel ca și pentru alte discipline. Dacă ați aplicat pentru un loc de muncă folosind o platformă digitală, ați experimentat AI la locul de muncă. Algoritmii vă scanează acreditările pentru a identifica termeni relevanți în CV-ul dvs. care ar putea indica o potrivire pentru poziția deschisă. Dar nu doar recrutarea beneficiază de integrarea AI. Perspectivele AI pot ajuta departamentele de resurse umane să înțeleagă recomandările angajaților și să analizeze feedback-ul de la angajați pentru a lua decizii bazate pe date. Răspunsul eficient și precis la feedback-ul angajaților poate îmbunătăți experiența angajaților.

Finanţele

Arena financiară se potrivește în mod natural cu aplicațiile AI și de învățare automată, deoarece acestea se bazează deja pe fluxuri de lucru digitale și baze de date. Cu siguranță, unul dintre cele mai mari domenii în care AI poate ajuta departamentele financiare este prevenirea și detectarea fraudei. AI este capabila să proceseze rapid și să învețe din datele istorice pentru a aplica datele la realitatea actuală și la detectarea fraudei. De asemenea, AI poate automatiza multe sarcini banale asociate cu finanțele și contabilitatea pentru a elibera profesioniști umani de sarcini.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii