FacebookTwitterLinkedIn

cora își consolidează activitatea în segmentul e-commerce prin lansarea serviciului de livrare Express FAN Delivery, printr-un parteneriat cu platforma online de personal shopping lansată de FAN Courier.

Prin noul parteneriat, comenzile, în valoare de minimum 70 de lei, se plasează din aplicația FAN Delivery, unde sunt listate peste 10.000 de produse din hipermarketul fizic cora, asortimentul fiind construit pe baza nevoilor clienților, subliniază reprezentanții cora.

Potrivit acestora, echipele FAN Delivery vor asigura livrarea produselor în maximum 90 de minute. Contravaloarea transportului va fi de 1 leu în primele 60 de zile calendaristice de la lansarea serviciului FAN Delivery pentru cora.

„Viteza ne guvernează viața și a devenit esențial să ne putem gestiona timpul cât mai bine. cora lucrează de mulți ani la dezvoltarea proiectului e-commerce pentru că am anticipat interesul clienților pentru online. Dincolo de reducerea timpilor de livrare, efortul nostru se canalizează asupra oferirii de produse și servicii de calitate, la prețuri accesibile și am convingerea că parteneriatul cu FAN Delivery este benefic pentru consumatori”, a explicat Claudia Badea, e-commerce and Cross-Channel Director, cora România.

Pentru început, serviciul este disponibil în București și Cluj, plasarea comenzilor fiind posibilă zilnic între orele 08:00 – 21:00. De asemenea, vor fi incluse în opțiunea de comandă cu livrare rapidă și magazinele de conveniență cora Urban din București.

„ (…) Este un parteneriat câștigător pentru toți clienții noștri care, astfel, vor avea acces facil la produsele listate de cora, noi urmând să livrăm cât mai rapid, la standardul de calitate setat de liderul pieței, FAN Courier. Chiar dacă mai avem puțin până împlinim un an de activitate, FAN Delivery a demonstrat deja că vine în întâmpinarea nevoilor clienților și îi ajută să salveze timp prețios, alegând livrarea rapidă acasă a produselor de care au nevoie”, a precizat și Dragoș Arnăutu, CEO FAN Delivery.

Anul acesta, retailerul a investit jumătate de milion de euro în optimizarea serviciului său de comenzi online, iar oferta multicanal a fost extinsă prin adăugarea în portofoliu, pe lângă cele 10 hipermarketuri, a unui concept nou, de proximitate și online, cora Urban, cu 5 astfel de magazine deschise în prezent.

Parte a grupului Louis Delhaize, cora România este pe piața de retail autohtonă din anul 2003. Brandul operează în prezent 10 hipermarketuri în București și în marile orașe, magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.