Noul centru comercial a însemnat o investiție în valoare de aproximativ 5 milioane de euro.
Cel de-al doilea retail park a fost construit pe o suprafață de 25.400 de mp, terenul aflându-se în proprietatea Annabella SRL. Potrivit reprezentanților companiei, unitatea găzduiește 12 magazine, o zonă de agrement, restaurante și un supermarket sub brandul Annabella.
Retailerul român și-a deschis primul parc de retail la începutul lunii iunie 2023. Rețeaua de retail Annabella, deținută de familia Mutu, este o afacere 100% antreprenorială. La finalul lui 2023, retailerul deținea un număr de 118 magazine. În 2024, retailerul și-a propus însă să-și consolideze businessul prin investiții în remodelări de magazine, dar și în intrarea în mediul online.
Compania Annabella, cea care operează reţeaua de magazine, a raportat în 2023 o cifră de afaceri de peste 604,1 milioane de lei cu aproape 26% peste nivelul înregistrat anul anterior.
Reţeaua de magazine Annabella avea în 2023, 1.225 de angajați şi un profit net în creștere cu aproximativ 47 de procente față de cel din 2022, ajungând aproape la cifra de 30 milioane de lei.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.