FacebookTwitterLinkedIn

Conglomeratul spaniol Puig de frumusețe și modă a obținut o participație majoritară în brandul german de îngrijire premium a pielii Dr. Barbara Sturm, consolidând poziția grupului pe piața luxului în domeniul îngrijirii pielii, potrivit Business of Fashion. Termenii financiari ai tranzacției nu au fost dezvăluiți, dar surse apropiate companiei spun că vânzările cu amănuntul au atins 150 de milioane de dolari în 2023. 

Fondatoarea brandului german, Barbara Sturm, va păstra o participație minoritară în afacere și va rămâne în funcția de șef de produs și ambasador al brandului. 

Fondată în 2014, marca Dr. Barbara Sturm are clienți celebri precum Angela Bassett și Victoria Beckham. Dr. Sturm a popularizat un tratament facial în clinică cunoscut sub numele de PRP – plasmă bogată în trombocite – care utilizează proteine din sânge pentru un rezultat anti-îmbătrânire. Acest procedeu a inspirat un produs cunoscut sub numele de cremă MC1 și a poziționat-o pe Dr. Sturm ca o autoritate în domeniul produselor anti-îmbătrânire și anti-inflamație – care este o altă preocupare actuală a consumatorilor. 

Puig deține 23 de branduri, inclusiv Charlotte Tilbury, Byredo și Paco Rabanne. În septembrie 2023 grupul controlat de familie a confirmat rapoartele care afirmă că ia în considerare o ofertă publică inițială, printre alte opțiuni strategice. 

Într-o declarație care anunță tranzacția mărcii Dr. Barbara Sturm, Puig a spus că își propune să extindă brandul la nivel internațional, dezvoltând rețeaua existentă de spa-uri și boutique-uri. 

Directorul general și președintele Puig, Marc Puig, a declarat că achiziția reprezintă un “pas important” în extinderea poziției grupului pe piața premium de îngrijire a pielii. Dr. Sturm a spus că parteneriatul va permite brandului să ajungă la “audiențe mai largi”. 

Fuziunile și achizițiile din domeniul frumuseții au crescut începând cu sfârșitul anului trecut. În decembrie 2023 Shiseido a achiziționat linia de îngrijire a pielii Dr. Dennis Gross, în timp ce Unilever a achiziționat K18, o companie de îngrijire a părului cu un ingredient molecular proprietar.