Cautare




, Forbes Staff

I am a Breaking News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering important tech and business news. Graduated from University of Bucharest with an MA in Political Journalism. Worked as a journal...

Tech |
|

Profitul companiei de software Endava România a crescut cu 24% în anul fiscal 2019

Endava România, compania de software britanică prezentă pe piața locală cu 7 centre de livrare, a raportat venituri de 647.7 milioane RON în anul financiar care s-a încheiat pe 31 decembrie 2019, în creștere cu 29% comparativ cu anul anterior.
 aboneaza-te
dezvoltare software shutterstock_696061426

Endava România a raportat un profit net de 62 milioane RON, în creștere cu 24% de la an la an. Evoluția s-a bazat pe dezvoltarea centrelor de livrare existente în București, Cluj-Napoca, Iași, Pitești, Târgu Mureș și prin deschiderea unor centre noi la Brașov și Timișoara, dar și prin dezvoltarea capacităților de livrare cu focus pe zonele de date, CRM și cloud.

Echipele aflate în centrele de livrare din România deservesc clienți din zona de plăți și servicii financiare, TMT (Tehnologie, media și telecomunicații), FMCG, logistică, dar și o mare parte din serviciile de suport ale companiei la nivel global.

Endava este din 2018 partener strategic cu Bain&Company, combinând astfel serviciile de consultanță în management ale Bain cu cele de enterprise delivery bazate pe tehnologia de ultimă generație ale Endava, iar din aprilie 2019, Endava a devenit partener principal al FinTech Alliance.

La nivel local, compania continuă să se concentreze pe dezvoltarea de programe cu diferitele comunități din zona de tehnologie și susține parteneriatele strategice pe care le-a dezvoltat în ultimii ani cu toate universitățile tehnice din centrele universitare în care există centre de livrare Endava.

Odată cu izbucnirea pandemiei globale de Covid-19, prioritățile companiei au fost să asigure sănătatea și bunăstarea angajaților săi și a familiilor acestora, să lucreze împreună cu clienții săi pentru a se adapta la caracteristicile noului context, să își păstreze angajații și să susțină veniturile realizate de aceștia în această perioadă de criză.

La momentul actual, aproape 100% din angajații Endava România lucrează de acasă, având în vedere infrastructura de date excelentă la nivelul tuturor orașelor în care compania operează, iar activitățile de recrutare, onboarding și training sunt realizate exclusiv online.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii