Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Servicii financiare |
|

Profilul clienților băncilor comerciale din România (studiu)

Doar 5,2% din populația urbană care utilizează servicii bancare, reprezentând 228.000 de persoane cu vârste în 14 și 64 de ani, este formată din întreprinzători particulari, conform studiului SNA – Focus, realizat de BRAT.
Aşteptările privind veniturile

În schimb, același studiu BRAT arată că salariații cu funcții de conducere sau cu studii superioare sunt în proporție de 18% din totalul populației urbane care accesează servicii bancare de orice fel.

Nucleul dur al clienților bancari din mediu urban este format din salariații fără funcții de conducere: 43,4%.

Același studiu arată că întreprinzătorii particulari care au credite de orice fel reprezintă 6,2% din totalul clienților cu credite. Ponderea cea mai mare a românilor care au accesat credite este deținută de salariații fără funcții de conducere (45%).

Cei cu funcții de conducere sau cu studii superioare sunt în proporție de 19,8%, adică 188.000 de persoane.

O pondere destul de însemnată a celor cu credite este deținută de cei care nu lucrează temporar sau nu lucrează (pensionari, femei în concediu de maternitate): 28,9% din totalul populației cu credite din mediul urban. (Este vorba și de accesul la creditele oferite de Instituțiile Financiare Nebancare – IFN, care se obțin mai ușor decât la băncile comerciale.)

BRAT este organizația industriei de media din România care măsoară audiența presei scrise și a mediului online, auditează tirajele (presa scrisă) și monitorizează investițiile în publicitate (presa scrisă, online, radio și outdoor).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii