Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Industrie |
|

Produsele inovative și promoțiile de Black Friday – colacul de salvare al turismului local

După un an în care turismul a suferit pierderi fără precedent din cauza efectelor survenite în urma pandemiei de coronavirus, antreprenorii din acest sector încearcă să ofere un suflu afacerii lor, prin diverse metode.
shutterstock_235541371(1)

Un exemplu în acest sens este și operatorul Eturia care a lansat în piață promoțiile de Black Friday, care spun reprezentanții companiei, au determinat o creștere cu 40% a interesului turiștilor români pentru vacanțele exotice.

Potrivit operatorului Eturia, pachetele alese de turiști, în această perioadă, sunt cele cu plecare de tip last minute, iar cele mai căutate perioade sunt Revelionul și începutul anului: „destinațiile vedetă sunt cele deschise turismului internațional, în care românii pot călători fără restricții, cum ar fi: Maldive, Tanzania, Mexic, Republica Dominicană. Cu titlul de exemplu, în această perioadă, un sejur all inclusive, cu charter în Maldive, pentru o perioadă de 8 zile, în ianuarie 2021, poate fi achiziționat cu prețul de 1990 euro de persoană, cumparativ cu 2250 de euro. Reducerile din această perioadă se bazează pe tarife promoționale primite de la partenerii locali și de la hotelurile cu care avem contracte, tarife care sunt cu până la 60% mai mici. În plus, toate pachetele de vacanță au incluse asigurarea complexă de călătorie, cu clauză COVID-19”, a explicat Ana Maria Gherasim, Salea Manager Eturia.

De cealaltă parte, pensiunile din zonele rurale aleg să-și fidelizeze clienții, dar să-i și impulsioneze pentru a achiziționa anumite pachete turistice, prin lansarea în piața a unor produse inovative.

De exemplu, proprietarii pensiunii Casa Muntelui, din Fundata, au introdus în pachetele turistice, pe care le pun la dispoziția clienților, o asigurare de tip storno. Aceasta este oferită gratuit celor care achiziționează un sejur la pensiune și include beneficiul recuperării a 90% din suma achitată dacă, din motive neprevăzute, inclusiv diagnosticarea cu virusul SARS CoV-2, clienții nu mai pot onora pachetul turistic achiziționat.

„În contextul actual, ne-am dorit să le punem la dispoziție clienților noștri un produs inovativ, care să le ofere turiștilor o protecție financiară. Asigurarea storno este inclusă în tariful sejurului și acoperă riscuri multiple, cel mai important fiind, în situația de față, cel al diagnosticării cu Covid-19. Am inclus această asigurare storno, gratuit, la toate sejururile plătite integral, în avans, indiferent că sunt achitate cash sau cu vouchere de vacanță”, a punctat Remus Vișan, co-proprietar al pensiunii.

Mădălin Măncilă și Remus Vișan au preluat, la începutul lunii octombrie, pensiunea Casa Muntelui, din Fundata, județul Brașov. Proiectul reprezintă pentru cei doi o variantă de reinventare antreprenorială în contextul în care business-ul lor principal a fost grav afectat de pandemie.

„Per total, turismul a scăzut cu 60%, dar business-ul agenţiilor de turism a scăzut dramatic, cu 90%. A trebuit să ne reinventăm, să încercăm să ne adaptăm la situația din piață și așa am decis să preluăm pensiunea Casa Muntelui. Suntem cunoscuți în rândul celor care lucrează în corporații, am avut mulți oaspeți în această perioadă care au lucrat remote. Suntem un caz fericit pentru că avem câte 2-3 weekend-uri vândute în avans și, până în prezent, nu am avut anulări”, a caracterizat în câteva rânduri atmosfera trăită în ultimele opt luni și Mădălin Măncilă, co-proprietar al pensiunii Casa Muntelui.

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii