În perioada 2-4 august, Ambasada României în Franţa şi retailerul Auchan România prezintă produse şi mărci emblematice româneşti în cadrul magazinului Auchan La Defense Paris.
Reprezentanții retailerului au precizat că s-au pregătit 150 de variante de produse provenind de la 45 de mărci, într-o cantitate totală de peste 10.000 de bucăţi, împreună cu furnizorii săi, pentru a fi prezentate parizienilor, precum şi participanţilor la Jocurile Olimpice 2024.
Gama de produse selecţionate în cadrul acestui proiect a inclus atât produse alimentare (apă, vin, miere, dulciuri, diverse sortimente de zacuscă, pateuri, ceaiuri şi dulceaţă, siropuri şi sucuri naturale etc.), cât şi articole de îngrijire personală şi de curăţenie a casei, de la mărci româneşti. Acestora li s-au adăugat şi produse din filierele agroalimentare româneşti dezvoltate de retailer, precum şi produse marca Auchan realizate în România.
„Este o bucurie pentru noi să fim parteneri în acest proiect dedicat promovării produselor şi mărcilor româneşti pe piaţa franceză. (…) Promovarea producătorilor români este o prioritate pentru Ambasada noastră iar, în contextul benefic, de mare impact, al Jocurilor Olimpice Paris 2024, acest proiect ne dă o ocazie excelentă să facem cunoscute atât pieţei franceze, cât şi turiştilor aflaţi la Paris, gustul românesc şi produsele iubite de români”, a declarat ambasadoarea României în Franţa, Ioana Bivolaru.
Retailerul a mai precizat, în context, că peste 90% dintre produsele din gama alimentară a magazinelor din România provin de la companii locale, 900 din cele 1300 de produse marcă proprie sunt realizate de producători români, la fel şi cele peste 80 dintre filierele de produse – cu calitate controlată, trasabilitate şi gust local românesc.
Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine.
Fii la curent cu tot ce contează în business-ul din România și abonează-te la canalul nostru de Whatsapp Forbes Romania.