FacebookTwitterLinkedIn

Profitul net al PPC, companie care a preluat operațiunile din România ale Enel, a fost de 51,1 milioane de euro în primul trimestru, față de o pierdere netă de 185,7 milioane euro în primele trei luni ale anului trecut.

“Rezultatele financiare înregistrate în primele luni ale anului reiterează traiectoria ascendentă a Grupului PPC și pavează drumul spre distribuirea de dividende, începând cu 2024, în baza profitabilității anului în curs”, a declarat Georgios Stassis, președinte și CEO al PPC.

Grupul PPC a înregistrat în primul trimestru al anului un profit EBITDA de 280,5 milioane de euro, în creștere 65% față de primul trimestru al anului trecut.

Odată cu finalizarea achiziției operațiunilor locale ale Enel, grupul PPC spune că va deveni cel mai mare jucător de pe piața de energie din Europa de Sud-Est, cu o capacitate instalată de 11 GW și 8,9 milioane de clienți.

Grupul PPC este prezent în cinci țări din sud-estul Europei și are o capitalizare bursieră de peste 3 miliarde de euro.