FacebookTwitterLinkedIn

Compania Naţională Poşta Română (CNPR) a lansat procesul de achiziţionare a 3.000 de cutii poştale digitale, investiţie ce face parte din strategia investiţională de modernizare şi digitalizare a operatorului poştal, cu finanţare externă de 40 milioane de euro.

Cutiile poştale urmează să fie amplasate atât în oficiile Poştei Române cu acces non-stop, cât şi în alte oficii poştale şi zone strategice de interes de pe teritoriul ţării, astfel încât să fie accesibile pentru utilizare de către toţi clienţii şi firmele de curierat, notează Agerpres.

Valentin Ştefan, directorul general al CNPR: „Investiţia în aceste cutii poştale digitale şi, de asemenea, în liniile automate de sortare face parte dintr-un proiect pe care îl avem în plan pentru dezvoltarea companiei, în beneficiul clienţilor noştri. Acesta este doar punctul de plecare, urmând să derulăm şi alte investiţii menite să îmbunătăţească experienţa clienţilor cu Poşta Română şi să ajute la extinderea companiei, atât în România, cât şi în străinătate.”

De asemenea, Poşta Română va dezvolta o reţea de livrare pic-up/drop-off pentru magazinele online.

Poşta Română, cel mai mare operator naţional din domeniul serviciilor poştale, se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării Inovării şi Digitalizării (93,52%) şi Fondul Proprietatea (6,48%).