FacebookTwitterLinkedIn

Românii vor putea cumpăra produse alimentare și non-food din oficiile poștale.

Poșta Română, brandul național lider pe piața locală în sectorul serviciilor poștale, a încheiat un parteneriat cu unul dintre jucătorii din piața locală de retail (Auchan România) prin care compania va putea vinde în oficiile sale produse alimentare dar și articole non-food.

Proiectul debutează cu o etapă pilot în patru oficii poștale din Pitești.

„ (…) Construim împreună acest proiect prin care ne propunem să servim și mai bine locuitorii, cu produse și servicii adaptate. În cadrul etapei pilot vom testa și evalua o selecție de gamă de ultra-proximitate adaptată specificului oficiilor poștale”, a declarat Ionuț Ardeleanu, directorul general Auchan Retail România.

Gama selecționată și pusă la dispoziție de lanțul de magazine în oficiile poștale este formată din aproximativ 150 de produse (de la produse de băcănie, dulciuri, băuturi și până la articole non-food). Produsele sunt expuse pe o suprafață de vânzare de aproximativ 12 metri pătrați.

„(…) Prin acest proiect deschidem o nouă perspectivă asupra pieței, prin diversificarea plajei de servicii oferite clienților în oficiile poștale. În același spațiu în care aceștia vor accesa serviciile noastre clasice, vor beneficia de o ofertă bogată de produse alimentare și nealimentare din portofoliul partenerului nostru, ceea ce va avea un efect pozitiv pentru consumatorii care îşi doresc să poată rezolva lucrurile repede şi uşor”, a completat și Valentin Ștefan, directorul general al Companiei Naționale Poșta Română.

Poșta Română este liderul de piață în sectorul serviciilor poștale și deservește aproximativ 19 milioane de români. În prezent, compania are o rețea extinsă de 5.500 de oficii poștale. Aceasta se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (93,52% din pachetul de acțiuni) și Fondul Proprietatea (6,48% din pachetul de acțiuni).