Cautare




, Contributor

I am a Breaking News Editor, with a focus on covering important IT& C and Energy news. Have a news tip? DMs are open on Instagram @georgiana1costea or drop me an email at georgiana.costea@forbes.ro

Tech |
|

Platforma românească Upgrade Academy vrea să atragă o finanțare de 350.000 de euro 

Upgrade Academy, platformă online de pregătire pentru admiterea la universități de top din lume, își propune să atragă o finanțare în valoare de 350.000 de euro, dintre care 100.000 de euro pe Seedblink, pentru extinderea pe noi piețe din Europa și dezvoltarea produsului.  
money-bani-fintech

Un procent de 2,6 % din acțiunile Upgrade Academy vor fi scoase la vânzare pe platforma SeedBlink pe data de 15 septembrie. Runda de investiții este susținută de investitori privați, printr-o finanțare în valoare de 250.000 euro: Cofounder Zone (Polonia), Grouport (Cehia), Growceanu (RO), Angel Investors (Statele Unite), printre care și co-fondatorii unicornului american WHOOP.

Fondurile atrase vor fi folosite pentru extinderea pe alte piețe europene, precum Spania, UK, Polonia și Rusia, și dezvoltarea produsului. 

Compania fost lansată în 2017 de către Constantin Bosînceanu, alături de Camelia Diaconu și Alex Bulintis. Atât fondatorii, cât și membrii echipei, sunt absolvenți ai unor facultăți de top, precum Harvard, Cambridge, Minerva sau Oxford. 

“Platforma noastră răspunde unei nevoi evidente a pieței, și anume accesul la conținut educațional digital și coaching personalizat, oferit de absolvenți de facultăți de top. Avem deja încasări importante de la clienți internaționali din Germania, Franța, Spania, UK, Grecia, Vietnam și obiectivul nostru strategic pe termen scurt este extinderea pe noi piețe europene. Ne bucurăm că această primă rundă de investiții este securizată de o finanțare în valoare de 250.000 de euro din partea unor investitori privați externi, dar și din România”, declară Constantin Bosînceanu, Fondator & CEO  Upgrade Academy. 

Platforma Upgrade Academy înregistrează o rată de admitere de 84% la universități din top 100 global și un Net Promoter Score de 64, din partea clienților.

Pentru 2021, compania estimează o cifră de afaceri de 1 milion de euro, în creștere de trei ori față de anul 2020, în condițiile în care piața serviciilor de educație este estimată la 3,3 milioane de euro în România și 503 milioane de euro în Europa.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii