FacebookTwitterLinkedIn

Piața de comunicare indoor va crește în acest an cu 20%, iar centrele comerciale și hypermarket-urile rămân cele mai populare spații de expunere. Suporturile publicitare clasice continuă să fie preferate celor digitale, care sunt adoptate de către marketeri în proporție de doar 10%, iar România se situează sub media europeană de circa 40%.

„Consumatorul a revenit în mall-uri, hypermarket-uri și în sălile de sport, iar bugetele de publicitate ale brandurilor revin la nivelul celor anterioare pandemiei, ceea ce ne diversifică posibilitățile”, declară Laurențiu Jiga, fondator și CEE Managing Director al Brand Management.

Brand Management a investit în ultimul an peste jumătate de milion de lei în modernizarea și sustenabilitatea infrastructurii de panotaj.

Investițiile au fost susținute de depășirea restricțiilor din perioada pandemiei, dar și de maturizarea obiceiurilor de promovare a brandurilor.

”Clienții din telecomunicații, modă și bijuterii sunt pionierii publicității indoor, se bucură de beneficiile acesteia și îi rămân fideli. Mai recent, companii mari din domeniile financiar-bancar sau FMCG devin, la rândul lor, active pe acest segment, cu două-trei campanii pe trimestru”, potrivit companiei.

Compania a înregistrat o creștere record de 87% a portofoliului de campanii în 2021, cu peste 160 de campanii publicitare de interior.

Totodată, Brand Management investește în direcția protecției mediului și a sustenabilității.

Compania a început să își înlocuiască sistemele de iluminat, obținând o reducere cu 40% a consumului de energie electrică.

De la începutul anului curent, compania își alimentează sediile cu electricitate generată de panouri fotovoltaice și construiește panouri publicitare din materile sustenabile.

”În prezent, facem chiar și printul în procent de 30% pe materiale reciclate și încercăm să atragem cât mai mulți clienți în acest sens”, a adăugat Jiga.

Brand Management a fost fondată în 2004 și a dezvoltat operațiuni de indoor advertising de peste 120 milioane lei până în 2022 în România, Bulgaria și Cehia.