FacebookTwitterLinkedIn

De asemenea, numărul de tranzacţii online a ajuns la 539.000, aproape dublu faţă de anul anterior, cu rate de creştere de 95%, arată datele finale centralizate şi publicate de către procesatorul de plăţi online, PayU România, transmite Agerpres.

Minutul de aur a fost consemnat în intervalul orar 7:44 – 7:45, când au fost efectuate 4.792 de tranzacţii, cu 124% mai mult decât anul trecut de Black Friday.

Valoarea medie a coşului de cumpărături a fost de 647 lei, în scădere cu 8%, iar a celui în rate de 1.028 lei, în urcare cu 2% şi mai mare cu 60% decât coşul mediu de cumpărături.

Totodată, tranzacţiile cu plata într-un singur click au crescut cu 117% faţă de anul precedent, ajungând la aproximativ 50% din totalul tranzacţiilor realizate cu cardul.

În plus, românii au cumpărat online în rate în valoare de 90 de milioane de lei, în creştere cu 15% în comparaţie cu aceeaşi perioadă a anului precedent.

Retailerul eMag a comunicat faptul că la ediţia din acest an Black Friday a înregistrat comenzi de 585,7 milioane de lei, cu 17% peste cele de anul trecut, şi de 17 ori mai mult decât în urmă cu 10 ani, când s-a desfășurat prima ediţie a campaniei de reduceri.

Conform datelor centralizate, 54,58% dintre comenzi au fost plătite cu cardul online, fiind pentru prima dată când cardul bate plata cash.