FacebookTwitterLinkedIn

La un an de la lansarea oficială a soluției de HR în România, Papervee se extinde pe piața internațională, în Europa de Vest, iar mai târziu și în Statele Unite. Mai multe companii din România au implementat Papervee pentru simplificarea proceselor de HR, acum startup-ul fiind pregătit pentru scalare.

2024 a început cu noutăți importante la Papervee. La un an de la lansarea oficială a soluției de HR în România, Papervee se extinde pe piața internațională, în Europa de Vest, iar mai târziu și în Statele Unite. Din dorința de a încuraja piața muncii să pună mai mult accent pe experiența angajaților și a managerilor de HR la locul de muncă, Papervee a ajutat mai multe companii din România să-și simplifice procesele de resurse umane, iar acum startup-ul este pregătit să scaleze.

Alex Măereanu, co-fondator și CTO Papervee anunță că extinderea pe piața internațională vine după un feedback excelent din partea actualilor clienți și după o perioadă extinsă de dezvoltare a platformei. “Decizia de a ne extinde în Europa de Vest și mai apoi în Statele Unite este un pas natural pentru noi, datorat dorinței puternice atât pe piața locală, cât și pe cea internațională, de prioritizare a nevoilor angajaților. Procesele administrative complexe îngreunează serios dinamica unei organizații, iar prin dezvoltarea Papervee noi ne-am propus să aducem simplitate în cel mai important segment al unei companii: departamentul de HR”, a precizat Alex Măereanu.

Papervee este un ecosistem digital complet de HR. De la pontaj online prin diverse metode, până la generarea automată a contractelor de muncă, Papervee simplifică munca managerilor de resurse umane și asigură pentru angajați un acces facil la informații. Platforma este potrivită pentru orice companie care dorește să-și organizeze eficient activitatea de resurse umane. Odată cu extinderea internațională, Papervee are și o versiune în engleză, cu întregul pachet de funcționalități, documentație și informații utile. La fel și aplicația de mobile poate fi descărcată și accesată în engleză din orice colț al lumii.

În 2023, startup-ul abia lansat a lucrat intens la capabilitățile platformei. Pontajul digital prin cartele RFID, cod PIN și cod QR este una dintre cele trei funcționalități majore implementate anul trecut. Echipa a lansat și generarea automată de contracte și acte adiționale, astfel că platforma permite digitizarea completă a dosarului angajatului. De asemenea, pentru că în ultimii ani este destul de frecvent modul de muncă pe proiecte, Papervee a integrat și un modul de pontare pe proiecte dedicate.

”Am pornit în 2024 cu planuri mari, iar veștile bune abia încep. Ne propunem până la finalul anului să venim și cu noi funcționalități speciale în platformă, cum ar fi integrarea Inteligenței Artificiale în procesele de recrutare pentru gestionarea facilă a volumului de CV-uri prin autoclasificare și sintetizarea interviurilor. O funcționalitate pe care clienții noștri au cerut-o este pontajul prin geo-localizare, pe care ne-am propus neapărat să o dezvoltăm în prima parte a anului. Vom implementa și opțiunea de semnătură digitală, care va digitaliza cap-coadă procesul de generare de documente. Vor urma și alte noutăți, așa că rămâneți aproape.” adaugă Alexandru Măereanu.

Internaționalizarea Papervee este o etapă curajoasă în parcursul startup-ului și aduce și mai multă motivație în cadrul echipei de a transforma simplitatea într-o realitate curentă în organizații, de a completa produsul cu noi funcționalități utile și de a oferi o experiență digitală fără cusur atât pentru angajați, cât și pentru managerii de HR.