Cautare




, Staff

Lifestyle |
|

(P) TETO a inaugurat un nou coffee-shop în zona Unirii

În februarie 2017, TETO a luat naștere ca un plan. Pe atunci, antreprenorul Dan Posea nici nu știa că afacerea lui se va numi „TETO”. Știa doar că era că pasionat de cafeaua de specialitate și că vrea să aibă propriul loc unde să o poată servi, dar și unde să construiască o comunitate în jurul cafelei. Aproape doi ani mai târziu, în noiembrie 2018, visul a devenit realitate: peste 150 de oameni prezenți la deschiderea TETO Tineretului.
TETO UNIRII

Focusul TETO este acela de a aduce împreună, într-un singur spațiu, mai multe branduri locale. Pe lângă băuturile din cafea de specialitate, comercializează prăjituri făcute în laboratorul The Slice, cozonaci de la Cozonacul.ro, apă tonică și cola eco, suc din cătină Melissimo, vin din mure de la Abund Berry, sucuri naturale presate la rece de la Pro fructta și chiar șosete colorate de la Arete.

Ownerul, Dan Posea, a terminat facultatea de geografie. După ce a lucrat puțin timp într-o agenție de turism, și-a dat seama că niciodată nu vrea să mai fie angajat și că spiritul lui antreprenorial e mai puternic ca orice barieră pe care o poate întâlni. Înainte de parcursul antreprenorial, a lansat pagina de Instagram și Facebook „Promovez România”. Această inițiativă a rămas refugiul lui pe care și-a propus să îl crească din ce în ce mai mult în următorul an.

Cofondatorul este Alexandru Poștoacă, coleg de facultate și prieten cu Dan. Împreună au pus bazele celei de-a doua locații – TETO UNIRII, care se află pe str. Bărăției nr.52 și care a fost deschisă în prima zi de luni din 2019.

Clienții care trec pragurile TETO sunt oameni cu vârste de peste 20 de ani, din cartier sau nu, majoritatea tineri antreprenori sau oameni din corporație. Mulți dintre ei sunt pasionați de Instagram, astfel că le-au și dedicat un perete din cafenea cu fotografii care au fost postate pe Instagram. Prima tematică a fotografiilor a fost un simbol românesc pentru fotograful respectiv, însă acel perete va găzdui mai multe expoziții cu tematici diferite, în funcție de anotimp.

Cozonacul.ro si The Slice sunt business-urile nișate care se află în același spațiu cu TETO. Cozonacul.ro a fost o idee răsărită într-o vară la o cafea: cum ar fi să vinzi cozonaci tot timpul anului, de calitate, făcuți cu responsabilitate și de care să nu te mai poți sătura?

The Slice este ideea Medeei, iubita și partenera de business a lui Dan. A gândit The Slice ca o nișă a pretențioșilor care nu se pot mulțumi cu un tort de un singur fel, astfel că a creat un joc de culori și arome cu torturile modulare. Torturi modulare înseamnă că ai mai multe felii diferite într-un singur tort. Simplu și eficient. La început business-urile erau separate, acum același spațiu găzduiește coffee shop-ul, laboratorul pentru Cozonacul.ro și The Slice.

În 2019, cei doi antreprenori își doresc să deschidă cel puțin o locație proprie TETO și să extindă laboratorul The Slice și Cozonacul.ro, într-un spațiu de două ori mai mare. De asemenea, și-au propus să vândă prima franciză TETO și The Slice.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii