FacebookTwitterLinkedIn

În intervalul octombrie-decembrie 2019, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 299 milioane de euro, în creștere cu 2,4% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior, iar cifra de afaceri totală pentru 2019 a fost de 1,112 miliarde de euro, notează Media Expres.

La 31 decembrie 2019, Orange România oferea servicii mobile, fixe și TV pentru 10.941.000 de clienți, în creștere cu 1,7% comparativ cu finalul T4 2018.

La capitolul bilanț, Orange menționează printre altele că, în 2019, a continuat investițiile în infrastructură, oferind acces la conectivitate 4G pentru încă 271.000 de locuitori din 545 de localități nou acoperite. Totodată, în 2019 Orange și-a extins prezența 4G+ în peste 1800 de noi localități și în 54 de orașe. La finalul anului 2019, rețeaua 4G Orange acoperea 98,13% din populația țării și 100% din cea urbană.

Consumul de date mobile a crescut cu 37% în anul 2019 comparativ cu 2018.

În luna noiembrie 2019, Orange a lansat rețeaua comercială Orange 5G, fiind prima ţară din Grupul Orange în care se lansează servicii 5G. La finalul anului 2019 rețeaua 5G cuprindea București, Cluj-Napoca și Iași, cu viteze de până la 1.2Gbps la download şi viteze medii de 600 Mbps, o experienţă similară internetului prin fibră optică.

În luna noiembrie 2019 Orange a lansat propria reţea de fibră optică în câteva localități din România, la finalul anului rețeaua Orange de fibră optică fiind disponibilă în București, în Pașcani din județul Iași și în Apahida din județul Cluj.

Tot în 2019, Orange România a lansat serviciul eSIM, ce permite conectarea la rețeaua mobilă Orange fără cartelă SIM fizică, şi serviciul NumberShare, ce permite folosirea aceluiaşi număr de telefon pe mai multe dispozitive.

Serviciului Orange Money avea la finalul anului 2019 peste 179.000 de clienți, o creștere de 40% în T4 2019 comparativ cu T4 2018.

“2019 a fost un an sub auspiciile inovației. Odată cu lansarea rețelei Orange 5G am făcut un pas important spre rețelele viitorului și spre noile tehnologii digitale. Am construit propria reţea de fibră optică, pe care o dezvoltăm progresiv, și suntem mândri să oferim clienţilor servicii fixe prin intermediul reţelei noastre de fibră optică, la standardele de calitate devenite deja definitorii pentru Orange. Viitorul este despre simplificare, de aceea serviciile financiare mobile sunt o altă zonă pe care ne concentrăm. Suntem încrezători că Orange Money va deveni gradual partenerul de banking pentru un număr din ce în ce mai mare de clienți” a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.