Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Leadership |
|

Omer Susli, Homelux România: Consider că din fiecare criză învățăm ceva, trebuie să fim curajoși și să continuăm investițiile

Omer Susli, Fondator și CEO Homelux România a discutat în cadrul celei de a noua ediții a evenimentului ForbesForward despre evoluția magazinelor online de la izbucnirea crizei și despre șomajul tehnic.
 aboneaza-te
OMER SUSLI

Proprietarul Homelux România a afirmat în cadrul evenimentului  ForbesForward că statul Român a gestionat foarte bine această criză, însă el a adăugat că lupta împotriva crizei economice va fi lungă. „Noi am închis magazinele și am trimis aproape jumate din angajați în șomaj tehnic; am discutat cu anumiți colegi de la Ministerul Economiei și s-ar putea să vină cu o idee mai simplificată deoarece șomajul tehnic nu produce nimic nici pentru noi, ca angajatori, nici pentru stat.”

Antreprenorul speră să redeschidă unele magazine în zilele și săptămânile ce urmează. „Sunt foarte optimist și consider că din fiecare criză învățăm ceva, trebuie să fim curajoși și să continuăm investițiile, să le oferim oamenilor de lucru deoarece astfel vom avea cu toții de câștigat.”

Dacă nu muncești mai mult decât o făceai în perioada de înainte de criză riști să intri în panică, potrivit oficialului Homelux România. „După ce am închis magazinele, am dublat vânzările în online, dar nu este suficient să stai și să aștepți să dublezi vânzările, trebuie să muncești și să găsești soluții potrivite.”

Omer Susli a declarat că în această perioadă produsele cele mai căutate au fost cele pentru dormitoare (paturi, canapele). De asemenea, compania a înregistrat în luna aprilie, o creștere a numărului de comenzi online de 127%.

Fondatorul și CEO-ul Homelux România i-a sfătuit pe antreprenori să nu își concedieze angajații dacă nu vor mai primi șomaj tehnic. „Există o altă variantă, în loc să trimită 20% din angajați acasă, este o soluție care e prevăzută în codul muncii, să reduci numărul de zile de muncă, astfel automat se reduce 20% din bugetul salarial și astfel nu ești nevoit să trimiți pe nimeni acasă.”

Legat de magazinele fizice versus cele online antreprenorul consideră că totul depinde de tendințele care sunt pe piață. „Sunt cicluri care vin și pleacă, eu cred că un business trebuie să fie prezent și în online dar și ca magazin fizic, unul fără altul nu ar putea funcționa.”

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii