FacebookTwitterLinkedIn

Cartea “Pauza de publicitate – Cum să gândești reclame într-o lume care nu le iubește” este o colecție de lecții învățate din practică, seminarii și cursuri de specialitate, asezonate cu studii de caz și povești din agenții.

Insight-uri valoroase, pe care nu le-a mai adunat nimeni până acum la un loc, apar pe fiecare pagină. Teorie, exemple, întâmplări, gafe, dezbateri, scrise și descrise cu sinceritate, ironie și patos.

Un adevărat compendiu de publicitate, de bune practici, de exemple, de analize care evaluează argumentat cele mai bune rezultate, dar și eșecuri notabile din piața de publicitate.

O carte utilă atât specialiștilor domeniului, cât și studenților și antreprenorilor.

O apariție editorială unică în România, aducând nu numai insight-uri utile din domeniu, ci și perspective diferite asupra lui din două țări și mentalități diferite: România și Australia.

De ce este prima carte de acest fel din România?

Pentru că adună lecții de creație publicitară, studii de caz, analize, teorie și multe exemple.

Pentru că expune insight-uri din mintea creativilor și a clienților.

Pentru că surprinde perspective diferite asupra domeniului din două piețe atât de diferite: România și Australia.

Pentru că vorbește despre publicitate și din perspectiva spectatorului, nu doar a agenției sau a clientului.

Pentru că pune degetul pe multe răni din domeniu.

Această carte își propune să revoluționeze publicitatea românească prin setarea unui standard minim de bun simț în această industrie.

Liviu David e unul dintre cei mai experimentați publicitari din România. CV-ul său de advertising include 8 ani copywriter și apoi director de creație la faimoasa agenție D’Arcy, un an Interactive Designer și apoi Interactive Art Director la Singleton Ogilvy Interactive Sydney, apoi 12 ani la Next Advertising ca director de creație și partener.

În cei peste 20 de ani de publicitate, Liviu David a lucrat pe sute de proiecte și a câștigat zeci de premii locale și internaționale, adunând nu numai experiență, ci și experiențe unice.