FacebookTwitterLinkedIn

Louis Vuitton, brandul celebru din industria produselor de lux, a înregistrat un nou record al cifrei de afaceri pe piața internă.

Anul trecut, brandul Louis Vuitton a raportat pentru piața locală o cifră de afaceri de peste 70 de milioane de lei, în creștere cu 4 milioane de euro față de cea din 2020, ceea ce reprezintă o majorare cu 43%.

În ceea ce privește profitul, conform datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanțe, acesta s-a majorat cu 50%, ajungând la 24 de milioane de lei.

De-a lungul existenței sale pe piața internă, brandul de lux a raportat creșteri constante. De exemplu, în 2014, Louis Vuitton avea un profit de 900.000 de euro, față de cele aproximativ cinci milioane de euro raportate anul trecut.

De asemenea, în ciuda contextului global zdruncinat de pandemie, război și volatilitatea piețelor financiare, grupul din care face parte brandul, LVMH, a anunțat și el creșteri semnificative pentru primul trimestru din acest an.

Conglomeratul de mărci de lux a avut o creștere de 30% pentru categoria sa cea mai mare de produse, textile și pielărie, depășind estimările de 17% făcute de analiști.

Dior și Celine au crescut mai repede decât alte mărci, în timp ce Louis Vuitton „nu este niciodată prea departe de vânzările medii ale diviziei,” a declarat Jean-Jacques Guiony, Chief Financial Officer al LVMH. 

Potrivit acestuia, în perioada următoare, grupul va continua să majoreze prețurile la mărcile fashion, însă la un nivel rezonabil, pentru a reflecta realitatea costurilor de producție din piață.

Ultimele estimări ale HSBC relevă faptul că prețurile în industria de lux au crescut în ultimele șase luni cu aproape 8%, cu vârfuri între 20%-23% la Louis Vuitton și Tiffany.