MSL The Practice va oferi consultanță pentru comunicarea corporate a companiei, printre care: suport în implementarea campaniilor de comunicare, media relations, comunicare internă, relații cu influențatorii, crisis management, consultanță și sprijin în implementarea acțiunilor şi programelor de responsabilitate socială ale L’Oréal România.
Simona Fîrtat, Corporate Communication and Public Affairs Manager L’Oreal România: “A venit momentul ca, pentru prima oară în istoria companiei, să găsim un partener din industria comunicării, pe măsura provocărilor! Am găsit în echipa MSL The Practice și expertiza, dar, mai ales, prospețimea, creativitatea și spiritul antreprenorial de care aveam nevoie ca toate aceste fapte să se transforme în povești.”
L’Oréal a intrat pe piața din România în urmă cu 20 de ani și are în prezent 19 branduri, organizate în patru divizii (Consumer Products, Active Cosmetics, Professional Products, L’Oréal Luxe).
Andreea Pandelea, Head of Lifestyle and Beauty MSL The Practice: “Suntem mândri că am reușit să convingem liderul global al pieței de cosmetice cu propunerea noastră. Avem competențele și experiența necesare pentru a consolida prezența L’Oréal România într-o piață locală extrem de dinamică.”