FacebookTwitterLinkedIn

Conform noului Mers al Trenurilor 2022-2023, trenurile Intercity revin la CFR Călători după o pauză de opt ani și vor circula pe trei magistrale.

Viteze mai mari, 140-160 de kilometri pe oră, se vor înregistra doar pe magistralele Brașov-București-Constanța unde linia este parțial modernizată, notează RRA.

Tomis Expres, care asigură legătura între Brașov și Constanța, face patru ore și jumătate, iar de la București la Cluj Napoca pe traseul de 500 de kilometri trenul numit Avram Iancu, trenul va face opt ore și jumătate pentru că are doar trei opriri pe traseu, la Ploiești, Brașov și Teiuș. Prețurile sunt cu 15% mai mari decât la trenurile Interregio.

Adrian Vlaicu, purtătorul de cuvânt CFR Călători: „Discutăm aici de linia și relația cea mai lungă București-Cluj, București-Arad, unde o parte din lucrările la infrastructura feroviară s-au încheiat. Nu trebuie să omitem în relația Brașov-Constanța, foarte solicitată în ultimul timp. Față de trenurile Interregio vor avea în plus un grad ceva mai bun de confort, wi-fi în tren, vor fi vagoane cu spațiu destinat serviciului de alimentație publică, toate vagoanele vor avea prize electrice pentru încărcare telefon mobil sau laptop.”

Trenul pe ruta București-Chișinău și retur va circula în fiecare zi.