FacebookTwitterLinkedIn

„Consider că, în acest moment România este pregătită să fie competitivă internațional cu alte companii din această zonă. Segmentul de mindspace de pe piața autohtonă a fost afectat parțial de efectele pandemiei de coronavirus. Din acest punct de vedere cel mai mult au avut de suferit companiile mici, pentru că linia de business a firmelor mari nu a fost deloc afectată de transferarea modului de lucru acasă. Sincer însă nu văd nicio diferență între ce a fost în trecut și ce este acum, din punct de vedere al evoluției acestui tip de infrastructură”.

Mike Hăpoianu susține că dovada cea mai palpabilă care demonstrează că acest tip de infrastructură este unul competitiv stă în faptul că tot mai multe companii cu capital străin aleg să-și dezvolte afacerea și în piața din România.

„Companiile mari globale din această industrie nu și-au schimbat planurile cu privire la derularea business-ul din România, dimpotrivă în ultimele două luni multe dintre ele și-au dezvoltat strategia, și-au crescut numărul de angajați”, a punctat GM Mindspace România și Polonia.