Cautare




, Contributor

500 miliardari |
|

Mihai Craiu

Mihai Craiu.jpg
Avere: 9-10 milioane de euro Vârsta: 41 de ani Reşedinţa: Bucureşti Domenii: Consultanţă, media

Despre Mihai Craiu, acţionarul Media Consulta, se poate spune, înainte de toate, că îi place riscul. În 2010, urmare a eforturilor de anul trecut, a apărut ca artizan al mai multor evenimente. A contribuit la lansarea ziarului „Puterea“ (eveniment care l-a avut ca invitat pe Mihail Gorbaciov), continuă colaborarea pe firma Realitatea Media Barter Deals (unde e asociat cu un procent de 50% cu Sorin Ovidiu Vântu), publică săptămânal un newsletter cu informaţii din media şi-şi sporeşte vizibilitatea.Tradus în cifre, efortul său cu Media Consulta a ajuns la o cifră de afaceri de 5,5 milioane euro în 2009 şi un profit de 1,1 milioane euro (mai mare cu 100.000 de euro decât în 2008).

Încă se judecă cu Dan Voiculescu, de la trustul căruia a plecat în 2008 (Intact), mogul care îi datorează, în opinia sa, câteva milioane de euro. La peste un an de la asocierea cu SOV (în luna mai s-a împlinit anul), Craiu spune că în 2010 va da Realităţii bunuri care se apropie de 35% din cifra lor de afaceri, şi asta numai din publicitate comercială. Investitorul explică succesul prin faptul că Realitatea TV este un post de televiziune credibil, consecinţă care i-a permis dezvoltarea afacerii de tip barter. În cifre, s-au rulat circa două milioane de euro, iar profitul a ajuns la aproximativ 50.000, după şapte luni de activitate. Anul acesta, estimările vizează o cifră de afaceri de 3,5 milioane de euro şi un profit de 200.000 de euro.

Mihai Craiu a participat la lansarea ziarului „Puterea“ alături de McCann (Bogdan Enoiu) şi Adrian Thiess (ca reprezentant al investitorilor). Pentru noul ziar, Media Consulta oferă servicii de marketing, publicitate şi distribuţie. Deşi s-a speculat participarea în acţionariatul noii companii, Craiu a negat acest lucru, spunând că tot ce poate el oferi acestei soci-etăţi sunt contracte de prestări servicii în domeniile mai sus menţionate.

Media Consulta International asigură, conform unui comunicat din iulie 2010, servicii de pre-press, DTP, corectură finală, tipărire, finisare şi livrare a materialelor solicitate (broşuri, rapoarte de activitate etc) către Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private (CSSPP). Printre clienţii săi se mai numără E.ON, La Fântâna, Ministerul Dezvoltării Regionale.

În vara lui 2010, Craiu a preluat spaţiile publicitare ale Teleferic Sinaia şi Ana Teleferic şi spaţiile de vânzare OOH (Out of home advertising se referă la publicitatea outdoor, cât şi la cea indoor, adică reclame în lifturi, toalete, parcări, săli de aşteptare etc.) care aparţineau societăţii Tutun şi Ziare (460 de puncte de vânzare).

De asemenea, la momentul intervi-ului, investitorul era în negocieri pentru preluarea la vânzare (OOH ) a spaţiilor de publicitate aparţinând fostului Rodipet. Craiu a început în acest an şi activitatea de PR pentru Hotelul de Gheaţă Bâlea Lac şi a devenit reprezentantul reţelei locale de televiziune (plasme) Dom Television.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii