Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Reinventarea României |
|

Mihai Boldijar, Director General Robert Bosch SRL & Reprezentantul Grupului Bosch în România și Bulgaria: „În continuare, ne păstrăm planurile de dezvoltare în ceea ce privește capacitatea de producție, dar și cele cu privire la centrul de inginerie

Compania Robert Bosch își păstrează planurile de dezvoltare pe care le-a trasat înainte de declanșarea crizei sanitare. Afirmația a fost făcută de către Mihai Boldijar, Directorul General Robert Bosch SRL & Reprezentantul Grupului Bosch în România și Bulgaria în cadrul unei noi ediții a emisiunii Forbes, reINVENTAREA României.
Mihai_Boldijar

„Bineînțeles că în perioada martie – iulie au existat unele reconfigurări în aceste planuri. O parte au fost regândite, dar în marea lor proporție, acestea nu s-au modificat. Îmi face plăcere să afirm că în România lucrurile vor merge înainte. Avem planuri de dezvoltare în ceea ce privește capacitatea de producție, dar și în ceea ce privește centrul de inginerie. Din acest punct de vedere, ne aflăm pe un palier ascendent, desigur, cu un platou în această perioadă, dar pentru anul următor mergem înainte. Dacă lucrurile evoluează precum au făcut-o până în acest moment, atunci 2021 va fi un an cu o redresare semnificativă”, a punctat Mihai Boldijar.

Directorul general Robert Bosch a ținut să precizeze că cel mai important pas pentru redresarea business-urilor în perioada următoare, este acela ca tot mai mulți antreprenori să încerce să acceseze anumite scheme de sprijin și ajutor, fie ele oferite de Stat, fie ele oferite de organismele Uniunii Europene.

„Trebuie să accesăm cât mai multe fonduri europene, din punct de vedere procentual și o altă soluție este sprijinul de ajutor de stat prin intermediul schemelor existente. Deci, dacă sectorul economic din care faci parte îți permite, trebuie făcut absolut tot ce-ți stă în putință, tu, lider ca să accesezi aceste fonduri pentru că fără dezvoltare, fără digitalizare, fără a investi în produse și servicii ce aduc valoare adăugată mare, nu ne va fi bine”.

Mihai Boldijar a recunoscut că o abordare de succes în relația cu angajații și clienții grupului în această perioadă a fost cea bazată pe comunicare, o comunicare în care s-au expus exact toate planurile pe care reprezentanții companiei se pregăteau să le pună în funcțiune.

„N-am crezut că acest virus se va transforma într-o pandemie. Este adevărat că simțeam încă din luna februarie că există niște sincope în lanțurile logistice și supply-chain-uri, dar nu mi-am imaginat că ne va lovi cu o asemenea severitate. (…) am fost nevoiți să realizăm un management al crizei, asta într-o primă fază, apoi să ne schimbăm, practic modul în care manageriem. Așadar, am mizat pe un mod de leadership care a avut la bază comunicarea, practic, am trecut de modul de a lua decizii, la a împărtăsi ceea ce voiam să facem”, a explicat Mihai Boldijar, care a precizat că în ultima perioadă, toți colegii săi s-au implicat în acest proces de comunicare, de la cei care erau răspunzători de procesele comerciale, de cele de producție și până la cei care se ocupau de cercetare-dezvoltare”.

Directorul General Robert Bosch SRL a punctat faptul că, cea mai mare provocare resimțită în această perioadă, a fost lucrul de acasă, aceasta chiar dacă compania utiliza deja acest mod de lucru, câteva zile pe lună.

„O mare provocare a fost, evident, lucrul de casă, un obiectiv pe care noi ni-l propusesem cu ceva timp înainte, dar era vorba doar de câteva zile pe lună, nu pentru o perioadă atât de lungă. Totuși, am avut avantajul că aveam deja implementat acest mod de lucru flexibil. Astfel, ne-am adaptat mult mai rapid la noua situație”, a explicat Mihai Boldijar, care a specificat că în astfel de situații de criză, liderii nu trebuie să ia decizii singuri, este imperios necesar să fie incluși în luarea hotărârilor toți cei care activează în companie, deoarece deciziile vor fi mult mai ușor acceptate, și, implicit, mai facil de implementat.

Estimările lui Mihai Boldijar cu privire la evoluția business-ului în acest an sunt optimiste, mai ales că în perioada iunie-iulie 2020, compania a primit multe comenzi, iar dacă vânzările rămân pe același făgaș și în următoarele două luni, rezultatele financiare înregistrate s-ar ridica cel puțin la nivelul celor raportate anul trecut.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii