Mihaela Nicola este un profesionist în marketing și comunicare cu o experiență de peste 30 de ani. Se numără printre „pionierii” publicității din România, dezvoltând la începutul anilor ’90 mai multe agenții de publicitate.
Alături de Zoltan Szigeti (soțul ei), Mihaela Nicola a lansat în 2005 holdingul de comunicare The Group, una dintre cele mai puternică entități din piața publicității românești. The Group cuprinde șapte companii specializate în toate segmentele comunicării, printre acestea numărându‑se agențiile Media Investment (media), Porter Novelli (PR), Tribal Worldwide (digital) și Prometheus (prima agenție de programatic media din România).
Media Investment, cea mai mare agenție a holdingului, a raportat în 2020 (ultimul an pentru care există date disponibile) o cifră de afaceri de 48 milioane de euro, ocupând locul 3 în topul celor mai puternice agenții de media din România, realizat de „Forbes România”.
Agenția Porter Novelli PR a avut o cifră de afaceri de 3,1 milioane de euro în 2020, poziționându-se pe locul 4 în clasamentul realizat pentru piața de Public Relations din România. Mihaela Nicola este autoarea cărților „100 de fețe ale inovației” (2016), „Cu mănuși” (2009), „Pe tocuri” (2007) și a coordonat volumul „100 de fețe ale inovației” (2016, Editura Nemira).