FacebookTwitterLinkedIn

Compania românească Medeva Fintech, alături de CEC Bank, lansează un pachet de servicii bancare, Figo.Pay by CEC Bank, adresat persoanelor din categoriile vulnerabile (persoane cu dizabilități, însoțitorii persoanelor cu dizabilități, asistenți sociali, personal angajat în activitățile ce deservesc asistență socială).

Astfel, CEC Bank oferă un pachet de servicii bancare dedicate persoanelor cu nevoi speciale, la care se adaugă facilități gratuite de urgență și transport pentru persoanele cu mobilitate redusă, deficiențe de vedere sau intelectuale. “În plus, CEC Bank este prima bancă care oferă spre consultare documente bancare în limbaj Braille clienților cu dizabilități de vedere”, anunță compania.

“Știm că România nu le oferă cele mai prietenoase condiții pentru a se deplasa, și de aceea am creat posibilitatea contractării pachetului Figo.Pay online, cu zero drumuri la bancă.  Nu este un demers singular la nivelul CEC Bank. Anul trecut, am introdus în toate cele peste 1 000 de unități documente contractuale în limbaj Braille pentru a veni în întâmpinarea nevoilor de informare ale persoanelor cu dizabilități de vedere”, a declarat Adina Călin, Director Produse și Servicii CEC Bank. 

Pachetul Figo.Pay by CEC Bank conține un cont curent, un card bancar de debit în lei (de tip Visa), Mobile Banking, serviciul SMS Info și servicii de urgență și transport adaptat, oferite prin intermediul Medeva Fintech.

’’Misiunea Medeva Fintech este de a transforma persoanele cu dizabilități din persoane pasive în persoane active financiar în economia României, oferind în acest fel un curs firesc prin participarea activă și o viață independentă. Facem tot posibilul pentru integrarea acestor persoane din categoriile vulnerabile într-o societate mai ușoară și mai atență față de nevoile acestora. Credem cu tărie că activitatea noastră, pasiunea cu care ne facem meseria pentru a dezvolta acest produs Figo.Pay va contribui la o viață mai bună pe viitor”, a declarat Ion Zyto Dumitrescu, Fondator Figo.Pay