FacebookTwitterLinkedIn

Agenția de comunicare integrată McCann PR a început colaborarea cu OLX, cea mai mare platformă de vânzare-cumpărare din România, în urma unui pitch organizat in luna iulie 2022.

Parteneriatul cu OLX vizeză dezvoltarea strategiei de comunicare a brandului și a obiectivelor de corporate communication, prin gestionarea și implementarea campaniilor de PR & Media Relations.

Punctual, McCann PR se va ocupa și de organizarea de evenimente, activări de brand și proiecte de creație ce vin în completarea eforturilor de PR.

Andreea Stoican-Popescu, PR & Campaign Manager OLX România, Bulgaria, Portugalia: „Ne bucurăm să începem acest nou parteneriat care, dincolo de rezultatele pozitive, este bazat și pe o relație de încredere reciprocă, spirit colaborativ si teamwork. OLX este un brand norocos și puternic, tocmai pentru că avem o sinergie uimitoare cu toate agențiile cu care lucrăm, atât în România, cât și în Bulgaria și Portugalia”.

OLX România, parte a OLX Group, este liderul pieței locale de anunțuri generaliste, cu peste 4 milioane de anunțuri active și o medie lunară de peste 12 milioane de vizitatori, potrivit SATI.

Pe OLX se găsește o gamă largă de categorii printre care electronice și electrocasnice, mașini, proprietăți imobiliare, obiecte de vestimentație sau pentru casă și grădină.

Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: „Suntem încântați de noul parteneriat cu OLX România, un brand puternic și extrem de ofertant în comunicare. Numărul crescut al utilizatorilor pe platformă transformă OLX într-o radiografie a consumatorului român de e-commerce. Prin subiectele polivalente de comunicare, dar și prin inițiativele de educație anti-fraudă, compania își propune să comunice deschis, autentic – și mai ales în beneficiul conumatorului – acestea fiind și bazele în care noi credem cel mai mult și pornind de la care construim acest parteneriat.”