
Printre toate aceste titluri, Maria Grapini se simte cel mai confortabil în postura de antreprenor. Şi asta în ciuda greutăţilor cu care s-a confruntat în ultimii ani de criză. A continuat să investească pentru a-şi ţine businessul activ, iar rezultatele încep să se vadă. După primele cinci luni ale lui 2012, activitatea de ţesătorie se afla în creştere comparativ cu anul trecut.
Nu se poate spune acelaşi lucru şi despre activitatea de confecţii, însă femeia de afaceri plănuia o reconfigurare pe acest segment.
În plus, Grapini a decis ca din acest an să nu mai lucreze majoritar în lohn. Şefa FEPAIUS estima la începutul lunii iunie faptul că exporturile României ar putea scădea, în 2012, până la 44 miliarde de euro, dacă se va păstra tendinţa descrescătoare din primul trimestru.
Aflată printre cele mai influente femei din România, Grapini apreciază că pentru a fi considerată o femeie puternică trebuie să fii un model de reuşită, un exemplu – mizează pe reuşita în domeniul profesional prin mijloace cinstite –, dar mai ales, trebuie să respecţi regulile. Iar având rezultate pozitive, poţi influenţa prin exemplul personal