Cautare




, Forbes Staff

I am a Breaking News Editor at Forbes Romania, with a focus on covering important tech and business news. Graduated from University of Bucharest with an MA in Political Journalism. Worked as a journal...

Bunuri de consum |
|

Marca elvețiană de înghețată Mövenpick intră pe piața din România

Mövenpick România aduce pe piața de la noi o tradiție îndelungată a preparării înghețatei din ingrediente naturale
 aboneaza-te
12509_ColdBrewCoffeeChocolate_withO_portrait_2020

Cu o tradiție de peste 60 de ani în producerea înghețatei de calitate, bazată pe ingrediente naturale, brandul elvețian Mövenpick întră și pe piața din România. Business-ul importat la noi sub formă de franciză aduce în România tradiția îndelungată a preparării unei înghețate de calitate, după rețete bazate pe ingrediente naturale, riguros selectate.

Prima gelaterie Mövenpick din România a fost deschis în incinta Băneasa Shopping City și este în acest moment cel mai mare boutique Mövenpick din Europa de SE. Spațiul Mövenpick din cadrul Băneasa Shopping City este amenajat într-un stil modern și plin de culoare, cu cele mai bune materiale și oferă atât posibilitatea de a savura o înghețată premium într-un cadru relaxant, cât și varianta la pachet. Amprenta brandului și accentele caracteristice acestuia, specifice tuturor magazinelor și teraselor Mövenpick din lume, se regăsesc și aici peste tot, de la imaginea de ansamblu, la picturile de pe pereți sau în multitudinea de fotografii reprezentative.

„Am vrut să avem un loc cu totul special, în care să oferim clienților o experiență, un loc în care să te poți regăsi și îndepărta de obișnuit. Iar prima provocare a fost legată de loc”, spune Miruna Tohăneanu, deținătoarea boutique-lui Mövenpick în România. „Am ales în final Băneasa Shopping City, un centru comercial cu peste 23 de milioane de vizitatori pe an, unde consumatorii au foarte multe opțiuni în zona de food. O altă provocare este sezonalitatea sau obiceiul românilor de a mânca înghețată doar vara, consumatorul de la noi având tendința de a considera înghețata un desert în completarea unor feluri principale. Iar la aceasă provocare răspundem prin asocierea înghețatei cu cele mai fine produse de patiserie, pe care le găsiți în incinta Mövenpick din mall”, completează antreprenorul.

Investiția în prima gelaterie Mövenpick din România se ridică la 250.000 de euro, iar planurile de business nu se opresc aici. „Fiind vorba de un brand premium, plănuim în următorii trei ani să deschidem mai multe boutique-uri în Cluj, Timișoara, Iași, iar lista rămâne deschisă”, spune Miruna Tohăneanu.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii